Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Mleko i śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563333-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 15510000-6 mleko i śmietana, 15511100-4, mleko pasteryzowane, 15511200-5 mleko sterylizowane, 15511210-8 mleko UHT, 15511700-0 mleko w proszku, 15512000-0 śmietana, 15551000-5 jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne, 15551300-8 jogurt, 15551310-1 jogurt bez dodatków substancji smakowych, 15422100-0 ser twarogowy, 15545000-3 ser twardy, 15530000-0 masło.
3. Towar dostarczany będzie do Magazynu Żywnościowego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, z przeznaczeniem dla domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz dziennych domów pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część.
5. Wykonawca zrealizuje zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c7e1510-3510-4dff-bf13-664d5de27dc1
Biuletyn 563333-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Regon 93268454000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 769 950
Zamawiajacy fax 713 769 905
Zamawiajacy email mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Adres strony url www.mcus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.mcus.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mączna 3 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Numer referencyjny MCUS.DZP.373-24/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 15510000-6 mleko i śmietana, 15511100-4, mleko pasteryzowane, 15511200-5 mleko sterylizowane, 15511210-8 mleko UHT, 15511700-0 mleko w proszku, 15512000-0 śmietana, 15551000-5 jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne, 15551300-8 jogurt, 15551310-1 jogurt bez dodatków substancji smakowych, 15422100-0 ser twarogowy, 15545000-3 ser twardy, 15530000-0 masło. 3. Towar dostarczany będzie do Magazynu Żywnościowego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, z przeznaczeniem dla domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz dziennych domów pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. 5. Wykonawca zrealizuje zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2. Dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego. 3. Zmiany umowy mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 4. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywanie wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem zrealizowania umowy na wartość, o której mowa w § 2 ust. 1; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie; 8) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru. 7. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej (załącznik nr 2), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. 8. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie.
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria wysokość kary umownej w %
Znaczenie 20,00
  
Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)