Dostawa długopisów i pendrive w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-06 00:00:00
Instytucja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564902-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 302346004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego Centrum Monitowania Jakości w Ochronie Zdrowia następujących artykułów:Pakiet 1. Długopisy, Pakiet 2. Pendrive w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: Pakiet 1. Długopisy. Zakup długopisów zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w SOPZ - 1 000 szt. Pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Pakiet 2. Pendrive. Zakup pendrive zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w SOPZ - 270 szt. Pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 392667e7-33be-4421-be2e-48860bf81d02
Biuletyn 564902-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
Regon 35071231800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kapelanka
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 232 088
Zamawiajacy fax 124 232 088
Zamawiajacy email przetargi@cmj.org.pl
Adres strony url www.cmj.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cmj.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (listownie lub osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, sekretariat - pokój nr 217
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa długopisów i pendrive w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny POZ-271-30/18
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego Centrum Monitowania Jakości w Ochronie Zdrowia następujących artykułów:Pakiet 1. Długopisy, Pakiet 2. Pendrive w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: Pakiet 1. Długopisy. Zakup długopisów zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w SOPZ - 1 000 szt. Pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Pakiet 2. Pendrive. Zakup pendrive zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w SOPZ - 270 szt. Pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 14 kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega, iż najpierw dokona czynności oceny ofert, a następnie badania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (tzw. procedura odwrócona). Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Długopisy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego Centrum Monitowania Jakości w Ochronie Zdrowia następujących artykułów: Pakiet 1. Długopisy - 1 000 sztuk w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pendrive
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego Centrum Monitowania Jakości w Ochronie Zdrowia następujących artykułów: Pakiet 2. Pendrive - 270 sztuk w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  

Criterion

Kryteria Ocena cenowa (finansowa): Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Kryterium pozacenowe: aspekt społeczny (zatrudnienie osób niepełnosprawnych)
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)