| GuidZP400 |
392667e7-33be-4421-be2e-48860bf81d02
|
| Biuletyn |
564902-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
|
| Regon |
35071231800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kapelanka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30347
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
124 232 088
|
| Zamawiajacy fax |
124 232 088
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@cmj.org.pl
|
| Adres strony url |
www.cmj.org.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmj.org.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (listownie lub osobiście)
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, sekretariat - pokój nr 217
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa długopisów i pendrive w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Numer referencyjny |
POZ-271-30/18
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego Centrum Monitowania Jakości w Ochronie Zdrowia następujących artykułów:Pakiet 1. Długopisy, Pakiet 2. Pendrive w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: Pakiet 1. Długopisy. Zakup długopisów zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w SOPZ - 1 000 szt. Pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Pakiet 2. Pendrive. Zakup pendrive zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w SOPZ - 270 szt. Pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
14 kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega, iż najpierw dokona czynności oceny ofert, a następnie badania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (tzw. procedura odwrócona). Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|