„Pomorskie Szlaki Kajakowe - Brdą wśród natury” w tym realizacja zadania pn. “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I i II*

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-12 00:00:00
Instytucja Gmina Przechlewo
Miejscowość Przechlewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559612-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 452300008, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Część I
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i swym zakresem w częśći I obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych związanych z budową infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z elementami małej architektury zlokalizowanych w poniższych miejscowościach:
1) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa
w Suszce gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4359/16 obręb Pakatulsko, gmina Przechlewo:
a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko,
b) montaż ławostołu,
c) montaż koszy na śmieci,
d) budowa zajazdu na miejsce postojowe,
e) utwardzenie brzegu do wyjmowania kajaków,
f) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
2) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Rudnikach gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 136/3 obręb Rudniki, gmina Przechlewo:
a) montaż ławostołów,
b) montaż koszy na śmieci,
c) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
3) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Nowej Brdzie (1), gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4350/1 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo:
a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko,
b) montaż małej wiaty,
c) montaż ławostołów,
d) budowa zadaszenia ławostołów,
e) montaż koszy na śmieci,
f) montaż suszarki do kajaków,
g) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
4) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Nowej Brdzie (2), gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4349/18 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo:
a) montaż lampy solarnej,
b) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
5) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Folbryk (1) gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4377 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo:
a) montaż ławostołów,
b) montaż koszy na śmieci,
c) budowa wiaty na ławostoły,
d) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,

6) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Folbryk (2), gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 459/1 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo:
a) montaż ogrodzenia z bali drewnianych (drewno modrzewiowe) impregnowanych ciśnieniowo,
b) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
7) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa
w Starym Kleśniku, gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 280/6 obręb Lisewo, gmina Przechlewo:
a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko,
b) montaż koszy na śmieci,
c) montaż lampy hybrydowej,
d) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,

8) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w OSIR Przechlewo, gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 1019/9 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo i 218 obręb Lisewo, gmina Przechlewo:
a) montaż stojaków rowerowych i przyborników rowerowych,
b) montaż betonowego pomostu (statku) * pływającego wraz z trapem,
c) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
d) utwardzenie terenu,
* statek - urządzenie pływające o napędzie mechanicznym lub bez napędu mechanicznego, przeznaczone lub używane na śródlądowych drogach wodnych do celów mieszkalnych, biurowych gastronomicznych, hotelowych lub warsztatowych, a także jako przystanie pływające (Ustawa o żegludze śródlądowej Dz. U. z 2017 r. poz. 2128.)
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowania dokumentacji odbiorowej pomostu w której skład wchodzi m.in. świadectwa wyporności, stateczności i stabilności pomostu w celu uzyskania przez Zamawiającego orzeczenia technicznego o zdolności do pływania z Polskiego Rejestru Statków zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2002r. w sprawie klasyfikacji śródlądowych dróg wodnych (Dz.U. z 2002r. nr 77, poz. 695) oraz bezpieczeństwo postoju statku - tj. uproszonego świadectwa zdolności żeglugowej (roz. Ministra Infrastruktury w sprawie świadectwo zdolności żeglugowej z dnia 5 listopada 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 216, poz. 1424).
9) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Żołnie (1) gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4314/2 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo:
a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko,
b) montaż ławostołów,
c) montaż koszy na śmieci,
d) montaż lampy solarnej,
e) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
10) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Żołnie (2), gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4313/7 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo:
a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko,
b) montaż koszy na śmieci,
c) montaż lampy solarnej,
d) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych,
Zamawiający zaznacza, że wszystkie elementy drewniane mają być wykonane z drewna modrzewiowe kasy C 27 o wilgotności od 8 do 15 %

CZĘŚĆ II
1. Wykonanie oznakowania wodnego i drogowego, oznakowania kierunkowego znakami kodeksowymi E-7 do przystani wodnej lub żeglugi dla dróg wojewódzkich powiatowych i gminnych w ramach realizowanego przedsięwzięcia strategicznego „Pomorskie Szlaki kajakowe” obszaru Jezioro Krępsko i Szczytno, rzeki Brdy i rzeki Rudna na następujących działkach:
Lp. Miejsce Powiat Gmina Działka Rodzaj znaku
OZNAKOWANIE SZLAKU JEZIOR KRĘPSKO I SZCZYTNO
1 Jezioro Szczytno (Nowy Klęśnik) człuchowski Przechlewo 216/5 Wodny
2 Stary Kleśnik (Stary Klęśnik) człuchowski Przechlewo 280/6 Wodny
3 Jezioro Krępsko i Szczytno człuchowski Przechlewo 4165 Wodny
4 Jezioro Krępsko i Szczytno człuchowski Przechlewo 216/5 Wodny
OZNAKOWANIE SZLAKU RZEKI BRDY
1 Żołna I człuchowski Przechlewo 4313/7 Wodny
2 Żołna I człuchowski Przechlewo 4314/2 Wodny
3 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2
4349/18 Wodny
4 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2
4350/1 Wodny
5 Folbryk człuchowski Przechlewo 459/3 Wodny
6 Folbryk człuchowski Przechlewo 4377 Wodny
7 Folbryk człuchowski Przechlewo 4379/1 Wodny
8 Przechlewo/Garbaty Most człuchowski Przechlewo 647 Wodny
9 Rudniki człuchowski Przechlewo 642/4 Wodny
10 Dolinka człuchowski Przechlewo 3236/2 Wodny
11 Jezioro Szczytno Małe człuchowski Przechlewo 217 Wodny
12 Przechlewo człuchowski Przechlewo 1019/9 Wodny
13 Płaszczyca człuchowski Przechlewo 6/13 Wodny
14 Płaszczyca człuchowski Przechlewo 9/1 Wodny
15 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 305
379 Wodny
16 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 773 Wodny
17 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 305 Wodny
18 Oznakowanie pomostu OSIR człuchowski Przechlewo 1019/9
218 Wodny
OZNAKOWANIE SZLAKU RZEKI RUDA
1 Suszka człuchowski Przechlewo 4359/16 Wodny
2 Rudniki człuchowski Przechlewo 136/3 Wodny
3 Ujście do Brdy człuchowski Przechlewo 642/4 Wodny
OZNAKOWANIE DROGOWE
1 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 Drogowy
2 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 Drogowy
3 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 379 Drogowy

2. Prace zwiazane z ustawieniem zanku wodnego na działce 4165 moga byc wykonywane w okresie od 1 sierpnia do 30 października 2018r. zgodnie z Decyzją RDOŚ w Gdańsku nr RDOŚ-GD-WZG-.6444.2.31.2017.EK.1 z dnia 19 września 2017r.
3. Opracowanie projektu organizacji ruchu (dla znaków drogowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem oraz uzyskanie zatwierdzenia odpowiednich organów.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4a276e2-feae-420b-ba86-2658995e2aa9
Biuletyn 559612-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Przechlewo
Regon 770979690
Zamawiajacy adres ulica Człuchowska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Przechlewo
Zamawiajacy kod pocztowy 77-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598334301
Zamawiajacy fax 598334631
Zamawiajacy email programy.pomocowe@przechlewo.pl
Adres strony url http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Adres strony internetowej www.przechlewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Pomorskie Szlaki Kajakowe - Brdą wśród natury” w tym realizacja zadania pn. “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I i II*
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Dostep do dokumentow ograniczony nie - http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Nazwa nadana zamowieniu „Pomorskie Szlaki Kajakowe - Brdą wśród natury” w tym realizacja zadania pn. “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I i II*
Numer referencyjny IRP.ZP.271.1.4.2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Część I Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i swym zakresem w częśći I obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych związanych z budową infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z elementami małej architektury zlokalizowanych w poniższych miejscowościach: 1) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Suszce gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4359/16 obręb Pakatulsko, gmina Przechlewo: a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko, b) montaż ławostołu, c) montaż koszy na śmieci, d) budowa zajazdu na miejsce postojowe, e) utwardzenie brzegu do wyjmowania kajaków, f) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 2) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Rudnikach gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 136/3 obręb Rudniki, gmina Przechlewo: a) montaż ławostołów, b) montaż koszy na śmieci, c) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 3) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Nowej Brdzie (1), gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4350/1 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo: a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko, b) montaż małej wiaty, c) montaż ławostołów, d) budowa zadaszenia ławostołów, e) montaż koszy na śmieci, f) montaż suszarki do kajaków, g) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 4) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Nowej Brdzie (2), gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4349/18 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo: a) montaż lampy solarnej, b) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 5) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Folbryk (1) gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4377 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo: a) montaż ławostołów, b) montaż koszy na śmieci, c) budowa wiaty na ławostoły, d) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 6) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Folbryk (2), gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 459/1 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo: a) montaż ogrodzenia z bali drewnianych (drewno modrzewiowe) impregnowanych ciśnieniowo, b) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 7) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Starym Kleśniku, gmina Przechlewo –w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 280/6 obręb Lisewo, gmina Przechlewo: a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko, b) montaż koszy na śmieci, c) montaż lampy hybrydowej, d) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 8) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w OSIR Przechlewo, gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 1019/9 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo i 218 obręb Lisewo, gmina Przechlewo: a) montaż stojaków rowerowych i przyborników rowerowych, b) montaż betonowego pomostu (statku) * pływającego wraz z trapem, c) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, d) utwardzenie terenu, * statek - urządzenie pływające o napędzie mechanicznym lub bez napędu mechanicznego, przeznaczone lub używane na śródlądowych drogach wodnych do celów mieszkalnych, biurowych gastronomicznych, hotelowych lub warsztatowych, a także jako przystanie pływające (Ustawa o żegludze śródlądowej Dz. U. z 2017 r. poz. 2128.) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowania dokumentacji odbiorowej pomostu w której skład wchodzi m.in. świadectwa wyporności, stateczności i stabilności pomostu w celu uzyskania przez Zamawiającego orzeczenia technicznego o zdolności do pływania z Polskiego Rejestru Statków zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2002r. w sprawie klasyfikacji śródlądowych dróg wodnych (Dz.U. z 2002r. nr 77, poz. 695) oraz bezpieczeństwo postoju statku - tj. uproszonego świadectwa zdolności żeglugowej (roz. Ministra Infrastruktury w sprawie świadectwo zdolności żeglugowej z dnia 5 listopada 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 216, poz. 1424). 9) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Żołnie (1) gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4314/2 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo: a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko, b) montaż ławostołów, c) montaż koszy na śmieci, d) montaż lampy solarnej, e) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, 10) Wykonanie robót budowlano – montażowych przy realizacji zadania pn. „Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych Szlak Rzeki Brda – Przystań Kajakowa w Żołnie (2), gmina Przechlewo – w zakres prac wchodzą następujące elementy zlokalizowane na działce nr 4313/7 obręb Przechlewko, gmina Przechlewo: a) budowa wiaty z ławostołami i miejscem na ognisko, b) montaż koszy na śmieci, c) montaż lampy solarnej, d) montaż tablicy informacyjnej wg koncepcji oznakowania szlaków kajakowych, Zamawiający zaznacza, że wszystkie elementy drewniane mają być wykonane z drewna modrzewiowe kasy C 27 o wilgotności od 8 do 15 % CZĘŚĆ II 1. Wykonanie oznakowania wodnego i drogowego, oznakowania kierunkowego znakami kodeksowymi E-7 do przystani wodnej lub żeglugi dla dróg wojewódzkich powiatowych i gminnych w ramach realizowanego przedsięwzięcia strategicznego „Pomorskie Szlaki kajakowe” obszaru Jezioro Krępsko i Szczytno, rzeki Brdy i rzeki Rudna na następujących działkach: Lp. Miejsce Powiat Gmina Działka Rodzaj znaku OZNAKOWANIE SZLAKU JEZIOR KRĘPSKO I SZCZYTNO 1 Jezioro Szczytno (Nowy Klęśnik) człuchowski Przechlewo 216/5 Wodny 2 Stary Kleśnik (Stary Klęśnik) człuchowski Przechlewo 280/6 Wodny 3 Jezioro Krępsko i Szczytno człuchowski Przechlewo 4165 Wodny 4 Jezioro Krępsko i Szczytno człuchowski Przechlewo 216/5 Wodny OZNAKOWANIE SZLAKU RZEKI BRDY 1 Żołna I człuchowski Przechlewo 4313/7 Wodny 2 Żołna I człuchowski Przechlewo 4314/2 Wodny 3 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 4349/18 Wodny 4 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 4350/1 Wodny 5 Folbryk człuchowski Przechlewo 459/3 Wodny 6 Folbryk człuchowski Przechlewo 4377 Wodny 7 Folbryk człuchowski Przechlewo 4379/1 Wodny 8 Przechlewo/Garbaty Most człuchowski Przechlewo 647 Wodny 9 Rudniki człuchowski Przechlewo 642/4 Wodny 10 Dolinka człuchowski Przechlewo 3236/2 Wodny 11 Jezioro Szczytno Małe człuchowski Przechlewo 217 Wodny 12 Przechlewo człuchowski Przechlewo 1019/9 Wodny 13 Płaszczyca człuchowski Przechlewo 6/13 Wodny 14 Płaszczyca człuchowski Przechlewo 9/1 Wodny 15 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 305 379 Wodny 16 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 773 Wodny 17 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 305 Wodny 18 Oznakowanie pomostu OSIR człuchowski Przechlewo 1019/9 218 Wodny OZNAKOWANIE SZLAKU RZEKI RUDA 1 Suszka człuchowski Przechlewo 4359/16 Wodny 2 Rudniki człuchowski Przechlewo 136/3 Wodny 3 Ujście do Brdy człuchowski Przechlewo 642/4 Wodny OZNAKOWANIE DROGOWE 1 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 Drogowy 2 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 Drogowy 3 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 379 Drogowy 2. Prace zwiazane z ustawieniem zanku wodnego na działce 4165 moga byc wykonywane w okresie od 1 sierpnia do 30 października 2018r. zgodnie z Decyzją RDOŚ w Gdańsku nr RDOŚ-GD-WZG-.6444.2.31.2017.EK.1 z dnia 19 września 2017r. 3. Opracowanie projektu organizacji ruchu (dla znaków drogowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem oraz uzyskanie zatwierdzenia odpowiednich organów. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Cpv glowny przedmiot 45230000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 5
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Część I 1. Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 listopada 2018r. 2. Zamawiający przewiduje przerwę w realizacji robót budowlano-montażowych na stanicach kajakowych w okresie sezonu turystycznego w terminach od 15 czerwca 2018r. do 30 sierpnia 2018r., z wyłączeniem stanic kajakowych zlokalizowanych w miejscowościach: Suszka, Rudniki, Nowa Brda 2, Folbryk 2, 3. Za termin zakończenia robót budowlanych przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę – potwierdzonej przez Nadzór Inwestorski – gotowość do odbioru przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem dokumentacji odbiorowej. Część II 1. Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 listopada 2018r. 2. Za termin zakończenia robót budowlanych przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę – potwierdzonej przez Nadzór Inwestorski – gotowość do odbioru przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem dokumentacji odbiorowej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I a) Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości robót nie mniejszej niź 300 000,00 zł brutto, lub dwóch nie mniejszych niź po 150 000,000 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. oraz b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego, nie najmniej niź jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadająca: − uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, licząc od daty uzyskania uprawnień, lub  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, licząc od daty uzyskania uprawnień, Powyższy wykaz stanowi minimalny skład kadry kierowniczej, jaką Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dla spełnienia warunku uczestnictwa w postępowaniu. W trakcie realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnictwa w realizacji przedmiotowej inwestycji także innych wymaganych specjalistów, w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zatrudnienie dodatkowych specjalistów nie będzie skutkowało wzrostem wynagrodzenia Wykonawcy. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Część II a) Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na oznakowaniu minimum jednego: szlaku kajakowego lub szlaku rowerowego lub szlaku pieszego lub innego szlaku turystyczno-przyrodniczego lub drogi wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. oraz b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego, nie najmniej niź jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadająca: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: • 1-ą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy:  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, licząc od daty uzyskania uprawnień, Powyższy wykaz stanowi minimalny skład kadry kierowniczej, jaką Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dla spełnienia warunku uczestnictwa w postępowaniu. W trakcie realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnictwa w realizacji przedmiotowej inwestycji także innych wymaganych specjalistów, w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zatrudnienie dodatkowych specjalistów nie będzie skutkowało wzrostem wynagrodzenia Wykonawcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty załącznik nr 6 d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7.
Inne dokumenty niewymienione inne dokumenty, tj.: – pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy PZP, dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); Część II - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysięc złotych 00/100); 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego , nr rachunku: Banku Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo nr rachunku: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 z dopiskiem “Wadium „Pomorskie Szlaki Kajakowe - Brdą wśród natury” w tym realizacja zadania pn. “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I i II* Numer referencyjny postępowania IRP.ZP.271.1.4.2018 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Pomorskie Szlaki Kajakowe - Brdą wśród natury” w tym realizacja zadania pn. “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I i II* Numer referencyjny postępowania IRP.ZP.271.1.4.2018 1) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 2) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 3) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 4) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) suma gwarancyjna; 6) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 7) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 8) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 9) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Gminy Przechlewo, przy ul. Człuchowskiej 26, 77-320 Przechlewo, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część I1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w umowie . 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, jest możliwa w przypadku: 1) siły wyższej, w tym w szczególności działania na terenie budowy: amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, fal ciśnieniowych, działania sił natury w postaci: podtopień (teren zagrożenia powodziowego), niekorzystnych lub nietypowych dla danego okresu warunków atmosferycznych takich jak wielodniowe ulewy, huragany i tornada dokonujące zniszczeń bezpośrednio w miejscu realizacji robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone pisemnie w pierwszym dniu ich wstrzymania, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, zwłaszcza robót budowlanych jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym wydawanie decyzji administracyjnych w terminie dłuższym niż wynika to z przepisów prawa. 3) zmiany w trakcie obowiązywania umowy a) stawek podatku od towarów i usług VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2008 ze zmianami), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) norm, których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę 4) zmiany warunków dofinansowania zmieniającego terminy i zasady realizacji inwestycji, 5) zmiany kolejności wykonania części zamówienia 6) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (zaniechanie wykonania). Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (za wyjątkiem przypadku określonego w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych) może nastąpić w wysokości nie wyższej niż 10 % ceny i tylko w uzasadnionych przypadkach. W takim przypadku Zamawiający dokona proporcjonalnego obniżenia ceny obliczając wartość robót podlegających rezygnacji. 7) zmiany wyposażenia oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, na modele nowszej generacji o tych samych lub wyższych parametrach. Zmiana ta może nastąpić jedynie po uzyskaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru i pisemnego zatwierdzenia Zamawiającego, 8) istotnych zmian w dokumentacji projektowej wynikających z potrzeb Zamawiającego lub z ogólnego postępu technologicznego, a zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń jak określono w ust 3 pkt. 1, 2, 4, 8. 5. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń jak określono w ust. 3 pkt. 3, 6 i 8. 6. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń jak opisano w ust. 3 pkt. 3, przy czym: a) W przypadku zmiany podatku VAT zmianie nie ulega wysokość wynagrodzenia netto określona w § 12 ust. 1, b) W przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz w przypadku zmian zasad i wysokości składek dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych – jeżeli Wykonawca udowodni, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania umowy i nie mogły być uwzględnione na etapie składania oferty i zawierania umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia o którym mowa w § 12 ust. 1 może obejmować jedynie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wynikające bezpośrednio z wprowadzonych zmian. 7. W przypadku zmiany materiału lub wyposażenia nie może nastąpić wzrost wynagrodzenia. 8. Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy są możliwe jedynie na warunkach opisanych w § 3 ust. 11 lit b). 9. Zmiana podwykonawców jest możliwa na warunkach opisanych w § 5. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość żądania przez Wykonawcę zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia za wykonanie prac niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, o ile wskutek zmiany dokumentacji przez Zamawiającego nastąpiło podwyższenie kosztów Wykonawcy, a wykonanie tych prac nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 11. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 12. Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianę umowy w zakresie przedłużenia terminów wykonania zobowiązań umownych, na których zachowanie miały wpływ wystąpienie siły wyższej lub zdarzenia opisane powyżej w ust. 3 o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonywanie umowy i na który - w ich wyniku – jej wykonanie zostało przerwane. 13. Zmiany mogą być zaproponowane przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy, w razie przyjęcia, pozwolą skrócić okres realizacji umowy, lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. 14. Zmiany mogą być zaproponowane przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego, decyzji krajowych lub zagranicznych instytucji zarządzających i monitorujących realizację Przedsięwzięcia, lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 15. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 16. Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych wymaga zawarcia aneksu do umowy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań zamiennych, jednakże muszą być spełnione warunki z art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Rozwiązania zamienne nie mogą wykraczać poza przedmiot zamówienia, powinny ulepszać realizowane zamówienie, usprawniać proces budowy bądź zamieniać prace i nakłady w danej kategorii CPV. Podstawą wykonania rozwiązań zamiennych będzie protokół konieczności rozwiązań zamiennych, sporządzony przez Wykonawcę (wraz z wyliczeniem wartości rozwiązań zamiennych na podstawie sporządzonego kosztorysu lub kalkulacji robót) i zatwierdzony przez Zamawiającego. 18. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań zamiennych, które skutkowałyby istotnymi zmianami zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. CZĘŚĆ II 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w umowie . 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, jest możliwa w przypadku: 1) siły wyższej, w tym w szczególności działania na terenie budowy: amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, fal ciśnieniowych, działania sił natury w postaci: podtopień (teren zagrożenia powodziowego), niekorzystnych lub nietypowych dla danego okresu warunków atmosferycznych takich jak wielodniowe ulewy, huragany i tornada dokonujące zniszczeń bezpośrednio w miejscu realizacji robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone pisemnie w pierwszym dniu ich wstrzymania, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, zwłaszcza robót budowlanych jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym wydawanie decyzji administracyjnych w terminie dłuższym niż wynika to z przepisów prawa. 3) zmiany w trakcie obowiązywania umowy a) stawek podatku od towarów i usług VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2008 ze zmianami), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) norm, których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę 4) zmiany warunków dofinansowania zmieniającego terminy i zasady realizacji inwestycji, 5) zmiany kolejności wykonania części zamówienia 6) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (zaniechanie wykonania). Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (za wyjątkiem przypadku określonego w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych) może nastąpić w wysokości nie wyższej niż 10 % ceny i tylko w uzasadnionych przypadkach. W takim przypadku Zamawiający dokona proporcjonalnego obniżenia ceny obliczając wartość robót podlegających rezygnacji. 7) zmiany wyposażenia oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, na modele nowszej generacji o tych samych lub wyższych parametrach. Zmiana ta może nastąpić jedynie po uzyskaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru i pisemnego zatwierdzenia Zamawiającego, 8) istotnych zmian w dokumentacji projektowej wynikających z potrzeb Zamawiającego lub z ogólnego postępu technologicznego, a zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń jak określono w ust 3 pkt. 1, 2, 4, 8. 5. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń jak określono w ust. 3 pkt. 3, 6 i 8. 6. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń jak opisano w ust. 3 pkt. 3, przy czym: a) W przypadku zmiany podatku VAT zmianie nie ulega wysokość wynagrodzenia netto określona w § 5 ust. 1, b) W przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz w przypadku zmian zasad i wysokości składek dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych – jeżeli Wykonawca udowodni, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania umowy i nie mogły być uwzględnione na etapie składania oferty i zawierania umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust. 1 może obejmować jedynie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wynikające bezpośrednio z wprowadzonych zmian. 7. W przypadku zmiany materiału lub wyposażenia nie może nastąpić wzrost wynagrodzenia. 8. Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy są możliwe jedynie na warunkach opisanych w § 3 ust. 11 lit b). 9. Zamawiający dopuszcza możliwość żądania przez Wykonawcę zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia za wykonanie prac niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, o ile wskutek zmiany dokumentacji przez Zamawiającego nastąpiło podwyższenie kosztów Wykonawcy, a wykonanie tych prac nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 10. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 11. Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianę umowy w zakresie przedłużenia terminów wykonania zobowiązań umownych, na których zachowanie miały wpływ wystąpienie siły wyższej lub zdarzenia opisane powyżej w ust. 3 o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonywanie umowy i na który - w ich wyniku – jej wykonanie zostało przerwane. 12. Zmiany mogą być zaproponowane przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy, w razie przyjęcia, pozwolą skrócić okres realizacji umowy, lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. 13. Zmiany mogą być zaproponowane przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego, decyzji krajowych lub zagranicznych instytucji zarządzających i monitorujących realizację Przedsięwzięcia, lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 14. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 15. Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych wymaga zawarcia aneksu do umowy. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań zamiennych, jednakże muszą być spełnione warunki z art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Rozwiązania zamienne nie mogą wykraczać poza przedmiot zamówienia, powinny ulepszać realizowane zamówienie, usprawniać proces budowy bądź zamieniać prace i nakłady w danej kategorii CPV. Podstawą wykonania rozwiązań zamiennych będzie protokół konieczności rozwiązań zamiennych, sporządzony przez Wykonawcę (wraz z wyliczeniem wartości rozwiązań zamiennych na podstawie sporządzonego kosztorysu lub kalkulacji robót) i zatwierdzony przez Zamawiającego. 17. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań zamiennych, które skutkowałyby istotnymi zmianami zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30 dni
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych. b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przechlewo jest Pani Lucyna Ciszewska, kontakt: e-mail iodo@przechlewo.pl., tel. (59) 8334301, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego np. nazwa “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I, numer postępowania IRP.ZP.271.1.4.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Pomorskie Szlaki Kajakowe - Brdą wśród natury” w tym realizacja zadania pn. “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I i II*
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych. b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przechlewo jest Pani Lucyna Ciszewska, kontakt: e-mail iodo@przechlewo.pl., tel. (59) 8334301, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego np. nazwa “Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem – część I, numer postępowania IRP.ZP.271.1.4.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zalacznik krotki opis 1. Wykonanie oznakowania wodnego, oznakowania kierunkowego znakami kodeksowymi E-7 do przystani wodnej lub żeglugi dla dróg wojewódzkich powiatowych i gminnych w ramach realizowanego przedsięwzięcia strategicznego „Pomorskie Szlaki kajakowe” obszaru Jezioro Krępsko i Szczytno, rzeki Brdy i rzeki Rudna na następujących działkach: OZNAKOWANIE SZLAKU JEZIOR KRĘPSKO I SZCZYTNO 1 Jezioro Szczytno (Nowy Klęśnik) człuchowski Przechlewo 216/5 Wodny 2 Stary Kleśnik (Stary Klęśnik) człuchowski Przechlewo 280/6 Wodny 3 Jezioro Krępsko i Szczytno człuchowski Przechlewo 4165 Wodny 4 Jezioro Krępsko i Szczytno człuchowski Przechlewo 216/5 Wodny OZNAKOWANIE SZLAKU RZEKI BRDY 1 Żołna I człuchowski Przechlewo 4313/7 Wodny 2 Żołna I człuchowski Przechlewo 4314/2 Wodny 3 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 4349/18 Wodny 4 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 4350/1 Wodny 5 Folbryk człuchowski Przechlewo 459/3 Wodny 6 Folbryk człuchowski Przechlewo 4377 Wodny 7 Folbryk człuchowski Przechlewo 4379/1 Wodny 8 Przechlewo/Garbaty Most człuchowski Przechlewo 647 Wodny 9 Rudniki człuchowski Przechlewo 642/4 Wodny 10 Dolinka człuchowski Przechlewo 3236/2 Wodny 11 Jezioro Szczytno Małe człuchowski Przechlewo 217 Wodny 12 Przechlewo człuchowski Przechlewo 1019/9 Wodny 13 Płaszczyca człuchowski Przechlewo 6/13 Wodny 14 Płaszczyca człuchowski Przechlewo 9/1 Wodny 15 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 305 Wodny 16 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 773 Wodny 17 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 305 Wodny 18 Oznakowanie pomostu OSIR człuchowski Przechlewo 1019/9 218 Wodny OZNAKOWANIE SZLAKU RZEKI RUDA 1 Suszka człuchowski Przechlewo 4359/16 Wodny 2 Rudniki człuchowski Przechlewo 136/3 Wodny 3 Ujście do Brdy człuchowski Przechlewo 642/4 Wodny OZNAKOWANIE DROGOWE 1 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 Drogowy 2 Nowa Brda człuchowski Przechlewo 265/2 Drogowy 3 Sąpolno Człuchowskie człuchowski Przechlewo 379 Drogowy 2. Opracowanie projektu organizacji ruchu (dla znaków drogowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem oraz uzyskanie zatwierdzenia odpowiednich organów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji podwykonawczej.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)