| GuidZP400 |
3af0b347-db43-40f1-8910-8b1bedfc85fc
|
| Biuletyn |
564660-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Obwód Lecznictwa Kolejowego - s.p.z.o.z.
|
| Regon |
1065714600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43302
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 228 920
|
| Zamawiajacy fax |
338 228 920
|
| Zamawiajacy email |
olk@ath.bielsko.pl
|
| Adres strony url |
olk.bielsko.pl
|
| Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków budżetowych Zamawiającego oraz środków pochodzących z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.olk.bielsko.pl/przetargi.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.olk.bielsko.pl/przetargi.html
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Oferty wnioski dostepne |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj Obwód Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej ul. Traugutta 12, 43-300 Bielsko-Biała pokój nr 1,segment A, piętro 4 (sekratariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup cyfrowego ultrasonografu z kompletem głowic dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego SPZOZ w Bielsku-Białej oraz Zakup modułów cyfrowych do aparatu RTG dla potrzeb Obwodu Lecznictwa Kolejowego SPZOZ w Bielsku-Białej
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę cyfrowego ultrasonografu z kompletem głowic oraz dostawę modułów cyfrowych do aparatu RTG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego SPZOZ w Bielsku-Białej wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem obsługi. Zamówienie będzie realizowane w podziale na dwie części (zadania): Część (zadanie) nr 1, pn.: „Zakup cyfrowego ultrasonografu z kompletem głowic dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego SPZOZ w Bielsku-Białej; Część (zadanie) nr 2, pn.: Zakup modułów cyfrowych do aparatu RTG dla potrzeb Obwodu Lecznictwa Kolejowego SPZOZ w Bielsku-Białej”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 2 (dwa) zamówienia, każde obejmujące swoim zakresem dostawę co najmniej jednego urządzenia medycznego o wartości jednego urządzenia minimum 200.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał: Aktualnego wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracje zgodności CE potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych; Autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski lub Europy;.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:
1. Formularz ofertowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta) - wzór w/w Formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wraz z Ofertą powinny być złożone:
2.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu;
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu;
Wzory w/w oświadczeń stanowią odpowiednio załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ.
2.2. Zobowiązania, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2.3. Szczegółowy OPZ - wzór w/w Formularza stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2.4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
3. Pełnomocnictwo dla osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy), odrębnie dla każdej części zamówienia, na którą zostanie złożona oferta.
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Obejmuje ustanowienie |
nie dotyczy
|
| Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
| IV 4 6 |
nie dotyczy
|
| IV 4 7 |
nie dotyczy
|
| IV 4 8 |
nie dotyczy
|
| IV 4 9 |
nie dotyczy
|
| IV 4 12 |
nie dotyczy
|
| IV 4 13 |
nie dotyczy
|
| IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
| IV 4 14 |
nie dotyczy
|
| IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Przewidywane istotne zmiany postanowień umowy zostały określone w dokumentach zamówienia.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|