Zakup i dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554393-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania określone poniżej, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 – Zakup i dostawę obuwia roboczego letniego; Zadanie 2: Zakup i dostawę obuwia roboczego zimowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d64e54dc-ba8a-4d65-801a-57344a012da0
Biuletyn 554393-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
Regon 015314451
Zamawiajacy adres ulica ul. Obozowa
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3910100
Zamawiajacy fax 22 3910296
Zamawiajacy email bzp@mpo.com.pl
Adres strony url www.mpo.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Usługi komunalne
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpo.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpo.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Zespół Zamówień Publicznych - pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
Numer referencyjny DZA.ZOZ.27.21.2018.JĆ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania określone poniżej, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 – Zakup i dostawę obuwia roboczego letniego; Zadanie 2: Zakup i dostawę obuwia roboczego zimowego.
Cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali dostawy obuwia roboczego za kwotę minimum 145.000,00 zł netto, przy czym powyższe dostawy mogą dotyczyć nie więcej niż 2 różnych umów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania tych dokumentów); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.2.2.1. SIWZ i sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budziły wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się do właściwego podmiotu na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Deklaracje zgodności WE wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela potwierdzające, że wyrób jest zgodny z postanowieniami rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r., w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173).
Inne dokumenty niewymienione Uwaga! Numeracja przeniesiona z SIWZ: 7.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 7.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 7.1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 7.1.3. dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); 7.1.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 7.1.4.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 7.1.4.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 7.1.4.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 11.3. Oferta powinna składać się z: 11.3.1. wypełnionego Formularza oferty – wg wzoru określonego w Części III SIWZ; 11.3.2. wypełnionego Formularza cenowego – wg wzoru określonego w Części V SIWZ; 11.3.3. oryginału wadium – zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SIWZ; 11.3.4. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowodów, o których mowa w pkt. 11.10.3. SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1.1. zadanie 1 – 1.456,00 zł; 1.2. zadanie 2 – 2.007,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zmianami). 3. Dokładne informacje na temat wnoszenia wadium znajdują się w Części I SIWZ - Instrukcja dla wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w Części VI SIWZ – Istotne postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych w Części VI SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy niniejsze postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Części III SIWZ – Formularz oferty części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeżeli są znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Dokładne informacje dotyczące podwykonawstwa określone zostały w Części VI SIWZ – Istotne postanowienia umowy. 2. Umowa będzie realizowana przez okres 24 miesięcy w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (e-mailem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel (umowa zostanie podpisana na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie do kwoty: 100.000,00 zł netto (w zakresie zadania 1)/ 140.000,00 zł (w zakresie zadania 2) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji. Decyzja o dostawach objętych prawem opcji uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji dostaw do ustalonej w ramach prawa opcji wartości maksymalnej, o której mowa w istotnych postanowieniach umowy, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności ponownych negocjacji między Stronami. Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla planowanej wielkości zamówienia. 3. Uwaga! Numeracja przeniesiona z SIWZ: 9.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika. 9.3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy. 9.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, w tym celu każdy z członków konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 9.6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SIWZ wzorami, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 9.7. W odniesieniu do warunków określonych w pkt. 6.2.2.1. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców, tj. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 6.2.2.1. SIWZ musi być spełniony co najmniej przez jednego z nich. 9.8. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7.1.1. i pkt. 7.2. SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wspólnie wszyscy uczestnicy konsorcjum oraz wspólnicy spółki cywilnej. 9.9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9.10. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 9.11.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa obuwia roboczego letniego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, po podpisaniu umowy zobowiązany jest do: 1. przedstawienia instrukcji użytkowania, przechowywania i konserwacji na zamawiane przedmioty (do każdej pary obuwia), 2. dostarczyć buty w oryginalnych opakowaniach, 3. dołączenia przy pierwszej dostawie wszystkich wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia certyfikatów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. obejmujące: 1. Obuwie bezpieczne S 3, letnie (planowana ilość 1200 par); 2. Obuwie bezpieczne dla spawaczy S3 HRO SRC (planowana ilość 20 par); zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający zastrzega, że dostarczany przez Zamawiającego asortyment będzie fabrycznie nowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany przedmiot umowy w wymiarze 12 miesięcy liczonej od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziby jednostek Zamawiającego zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy). Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 10 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, zgodnie z zapisami Części VI SIWZ - Istotne postanowienia umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa obuwia roboczego zimowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, po podpisaniu umowy zobowiązany jest do: 1. przedstawienia instrukcji użytkowania, przechowywania i konserwacji na zamawiane przedmioty (do każdej pary obuwia), 2. dostarczyć buty w oryginalnych opakowaniach, 3. dołączenia przy pierwszej dostawie wszystkich wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia certyfikatów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego zimowego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. obejmujące: 1. Trzewiki ocieplane bezpieczne w kategorii S3 (planowana ilość 1200 par); 2. Trzewiki ocieplane bezpieczne dla spawaczy w kategorii S3 (planowana ilość 20 par); 3. Buty filcowo- gumowe (planowana ilość 600 par); zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający zastrzega, że dostarczany przez Zamawiającego asortyment będzie fabrycznie nowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany przedmiot umowy w wymiarze 12 miesięcy liczonej od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziby jednostek Zamawiającego zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy). Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 10 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, zgodnie z zapisami Części VI SIWZ - Istotne postanowienia umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)