Zakup i dostawa łóżek polowych składanych – metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą z zastosowaniem prawa opcji.

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564710-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łóżek polowych składanych - metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą
z zastosowaniem prawa opcji. Zaoferowany sprzęt ma być nowy, nie posiadać śladów użytkowania.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje rozszerzenie zamówienia podstawowego
o dostawy, tożsame z zamówieniem podstawowym. Szczegółowy wykaz produktów objętych prawem opcji podano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest wola zamawiającego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na etapie zawierania umowy:
• w § 3 umowy zostanie wpisana wartość wynagrodzenia, obejmująca zamówienie podstawowe oraz wartość przedmiotów objętych prawem opcji w całości lub w części, zgodnie z wolą Zamawiającego,
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji po dniu zawarcia umowy:
• zostanie zawarty aneks do umowy,
• wartość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zwiększona o wartość przedmiotów objętych prawem opcji w całości lub w części, zgodnie z wolą Zamawiającego,
• termin wykonania nie zostanie wydłużony w stosunku do terminu zamówienia podstawowego określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie,
W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu
O woli skorzystania z prawa opcji zamawiający pisemnie poinformuje wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ce6dffe-b652-4963-8baf-2f584ca5c88c
Biuletyn 564710-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Regon 97039103800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-043
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 261648381, 261648388,261648308
Zamawiajacy fax 261648479
Zamawiajacy email rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Dostep dokumentow zamowienia http://rzizielonagora.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://rzizielonagora.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta ma być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewazność.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro, pokój 104-105
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa łóżek polowych składanych – metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą z zastosowaniem prawa opcji.
Numer referencyjny Spr. nr 17/PN/WGSI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łóżek polowych składanych - metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą z zastosowaniem prawa opcji. Zaoferowany sprzęt ma być nowy, nie posiadać śladów użytkowania. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje rozszerzenie zamówienia podstawowego o dostawy, tożsame z zamówieniem podstawowym. Szczegółowy wykaz produktów objętych prawem opcji podano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest wola zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na etapie zawierania umowy: • w § 3 umowy zostanie wpisana wartość wynagrodzenia, obejmująca zamówienie podstawowe oraz wartość przedmiotów objętych prawem opcji w całości lub w części, zgodnie z wolą Zamawiającego, W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji po dniu zawarcia umowy: • zostanie zawarty aneks do umowy, • wartość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zwiększona o wartość przedmiotów objętych prawem opcji w całości lub w części, zgodnie z wolą Zamawiającego, • termin wykonania nie zostanie wydłużony w stosunku do terminu zamówienia podstawowego określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie, W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu O woli skorzystania z prawa opcji zamawiający pisemnie poinformuje wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 110
Informacje na temat katalogow Zgodnie z deklaracją wykonawcy z czego minimalny termin wykonania zamówienia podstawowego to 90 dni, maksymalny termin wykonania zamówienia podstawowego to 110 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia (oświadczenie w treści oferty)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zdolność techniczna Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej: • minimum dwie dostawy łóżek polowych składanych – metalowych lub taboretów polowych składanych z metalową podstawą. Wartość jednej dostawy nie może być mniejsza niż 180 000 zł brutto; Zamawiający wymaga aby wykonawca oświadczył, że posiada: • pozytywny atest PZH i atest badań wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania (łóżko polowe składane – metalowe WP 5-2) • pozytywny atest PZH i atest badań wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania (taboret polowy z metalową podstawą WP 5-7) Kwalifikacje zawodowe Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów, z wyłączeniem pkt 4: 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt 1÷3 tego rozdziału – składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. b tego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 tego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6 stosuje się.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie: 14.000,00 zł; 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:  pieniądza,  poręczeniach bankowych,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 t. j.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000, Tytułem: wadium Spr nr 17/PN/WGSI/2018.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia oraz warunki umowy zawiera dołączony wzór umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ oraz wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa: a) rezygnacja z podwykonawstwa b) zmiana zakresu podwykonawstwa 4) zmiana finansowania zamówienia, harmonogramu realizacji prac na skutek ewentualnego braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym na dany rok budżetowy, tj. zmian które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 5) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert; 6) zmiana przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: - niż produkt będący przedmiotem umowy oraz - niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usługi, w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)