dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – audioprzewodników oraz kiosków multimedialnych

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej
Miejscowość Wasilków
Województwo podlaskie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Nośniki danych i głosu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566641-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323212001, 325830003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – audioprzewodników oraz kiosków multimedialnych. Zamówienie jest podzielone na dwie części: I część zamówienia – dostawa audioprzewodników; II część zamówienia – dostawa kiosków multimedialnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fedbeff-fda4-4433-9c84-a6ec6e3579af
Biuletyn 566641-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej
Regon 365437292
Zamawiajacy adres ulica Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Wasilków
Zamawiajacy kod pocztowy 16-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 74 36 082
Zamawiajacy email s.rawinis@skansen.bialystok.pl
Adres strony url www.skansen.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Remont dworu z Bobry Wielkiej wraz z zagospodarowaniem wnętrz na terenie Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 - RPPD.08.03.00-20-0023/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pmkl.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne-1.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pmkl.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne-1.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Leśna 7, 16-010 Wasilków
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – audioprzewodników oraz kiosków multimedialnych
Numer referencyjny AD.261.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – audioprzewodników oraz kiosków multimedialnych. Zamówienie jest podzielone na dwie części: I część zamówienia – dostawa audioprzewodników; II część zamówienia – dostawa kiosków multimedialnych.
Cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia, w ramach każdej z części zamówienia, wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może, w formularzu ofertowym dla odpowiedniej części zamówienia, zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej, zgodnie z pkt XII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową w ramach każdej z dwóch części zamówienia będzie brał pod uwagę doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: w części I zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, zaś przedmiotem każdej z tych dostaw były audioprzewodniki lub urządzenia typu audio guide / tour guide; w części II zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda, zaś przedmiotem każdej z tych dostaw były kioski multimedialne / multimedialne terminale informacyjne / infomaty / infokioski / totemy multimedialne.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty na daną część zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawcy (odrębnie dla każdej części postępowania, w której ten Wykonawca złożył ofertę): 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ), 2) dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ. 2. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt V.2. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt V.1. składa pełnomocnik Wykonawców. 3. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 p.z.p., w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia zamieszczają informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia. 4. Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszczają informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w następującym zakresie: 1) zmiana danych którejkolwiek ze Stron, z zastrzeżeniem zmiany danych osoby lub osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację umowy; 2) zmiana numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy; 3) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy. Zmiany takie mogą być dokonywane pod rygorem nieważności na podstawie aneksów do umowy sporządzonych w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej, ul. Leśna 7, 16-010 Wasilków, w dniu 14 czerwca 2018 r. o godzinie 10:30.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa audioprzewodników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32583000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może, w formularzu ofertowym dla pierwszej części zamówienia, zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej, zgodnie z pkt XII SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przy czym maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis dostawa audioprzewodników (20 szt. urządzeń odsłuchowych wraz z akumulatorem, 2 szt. ładowarek do urządzeń odsłuchowych, 50 szt. znaczników do wyzwalania nagrań oraz 20 szt. słuchawek) z opracowanymi ścieżkami dźwiękowymi
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa kiosków multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może, w formularzu ofertowym dla drugiej części zamówienia, zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej, zgodnie z pkt XII SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przy czym maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis dostawa dwóch kiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem, prezentacjami multimedialnymi oraz montażem na terenie Zamawiającego
  

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji wyrażona w miesiącach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)