| GuidZP400 |
4f363b91-cee1-4625-a261-f7b450841c9e
|
| Biuletyn |
566628-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
|
| Regon |
1013218800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Krasińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
54/56
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-755
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 852 689, 261 852 309,
|
| Zamawiajacy fax |
261 852 715
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@wiml.waw.pl,
|
| Adres strony url |
www.wiml.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:/bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, bud. nr 2, pok.37 - Punkt Ewidencyjny
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa lampy RTG do tomografu komputerowego
|
| Numer referencyjny |
14/ZP/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy RTG CXB-750E do tomografu komputerowego Toshiba Aquilion One lub równoważnej. 2. Przez dostawę, o której mowa pkt. 1 powyżej należy rozumieć: a) demontaż uszkodzonej lampy i jej utylizację, b) montaż nowej lampy, c) wykonanie testów specjalistycznych i odbiorczych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy, w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych towarów lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a. zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 10 dni; b. zmian w przypadku wycofania asortymentu z produkcji, wstrzymania produkcji - możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach (dopuszcza się parametry wyższe oraz rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego), w cenach nie przekraczających cen określonych w ofercie Wykonawcy; c. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom lub zmiany podwykonawcy; d. siły wyższej; e. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
| IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|