Dostawa lampy RTG do tomografu komputerowego

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566628-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy RTG CXB-750E do tomografu komputerowego Toshiba Aquilion One lub równoważnej. 2. Przez dostawę, o której mowa pkt. 1 powyżej należy rozumieć: a) demontaż uszkodzonej lampy i jej utylizację, b) montaż nowej lampy, c) wykonanie testów specjalistycznych i odbiorczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f363b91-cee1-4625-a261-f7b450841c9e
Biuletyn 566628-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Regon 1013218800000
Zamawiajacy adres ulica Krasińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54/56
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-755
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 852 689, 261 852 309,
Zamawiajacy fax 261 852 715
Zamawiajacy email przetargi@wiml.waw.pl,
Adres strony url www.wiml.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, bud. nr 2, pok.37 - Punkt Ewidencyjny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa lampy RTG do tomografu komputerowego
Numer referencyjny 14/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy RTG CXB-750E do tomografu komputerowego Toshiba Aquilion One lub równoważnej. 2. Przez dostawę, o której mowa pkt. 1 powyżej należy rozumieć: a) demontaż uszkodzonej lampy i jej utylizację, b) montaż nowej lampy, c) wykonanie testów specjalistycznych i odbiorczych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy, w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych towarów lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a. zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 10 dni; b. zmian w przypadku wycofania asortymentu z produkcji, wstrzymania produkcji - możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach (dopuszcza się parametry wyższe oraz rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego), w cenach nie przekraczających cen określonych w ofercie Wykonawcy; c. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom lub zmiany podwykonawcy; d. siły wyższej; e. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)