| GuidZP400 |
6c09db96-8e60-40f4-977c-567239baa380
|
| Biuletyn |
566579-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
|
| Regon |
14273335600042
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bronisława Czecha
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zakopane
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
182 012 274
|
| Zamawiajacy fax |
182 014 906
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.zakopane@cos.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.bip.cos.pl w zakładce przetargi udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
W biuletynie informacji publicznej udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1 - sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
|
| Numer referencyjny |
DZP/Z/VIII/30/05/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1 – dostawa i montaż wyposażenie meblowego. 39130000-2 meble biurowe
Zadanie nr 2 – dostawa i montaż rolet wewnętrznych. 39515410-2-rolety wewnętrzne.
Zadanie nr 3 – dostawa procesora sterującego i doposażenie centrali. 39515410-2 – centrale telefoniczne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
zł
|
| Informacje na temat katalogow |
Zadanie 1 - 21 dni
Zadanie 2 - 21 dni
Zadanie 3 - 30 dni
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności:
Wypełniony formularz oferty w części na którą składana jest oferta.
Wypełniony formularz cenowy/ opis przedmiotu zamówienia wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, w części na którą składana jest oferta.
Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 Prawa zamówień publicznych.
Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Niezależnie od okoliczności przewidzianych w kodeksie cywilnym, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
Umowne prawo odstąpienia od umowy może być wykonane w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia zajścia podstawy do odstąpienia.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
KLAUZULA INFORMACYJNA w trybie art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
inspektorem ochrony danych osobowych w Centralnym Ośrodku Sportu jest Pani/Pani inspektorem ochrony danych w Centralnym Ośrodku Sportu jest Pan DOMINIK KARCZ, e-mail: iod@cos.pl;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na część 1 i/lub 2 i/lub 3.
Zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się składanie ofert na produkty/materiały równoważne, spełniające oczekiwania postawione przez Zamawiającego. Wszelkie wytyczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako konfigurację minimalną (parametry minimalne). Wszędzie tam, gdzie wskazano ewentualnie znaki towarowe należy przyjąć, że dopuszcza się produkty i dostawy równoważne. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy równoważne spełniają minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego.
Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia (dla każdej części oddzielnie).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Nie przewiduje się zastosowania aukcji lub licytacji elektronicznej.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenie meblowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
zł
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
39130000-2 meble biurowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
zł
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych. 39515410-2-rolety wewnętrzne.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa procesora sterującego i doposażenie centrali
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32551200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
zł
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa procesora sterującego i doposażenie centrali.
32551200-2 – centrale telefoniczne.
|
| | |