| GuidZP400 |
5a706e6a-a5d4-42dc-913b-16f9eba2ed0a
|
| Biuletyn |
565965-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
| Regon |
291019005
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. IX Wieków Kielc
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
25-516
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
41 3421901
|
| Zamawiajacy fax |
41 3445265
|
| Zamawiajacy email |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane: 1) ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, na mocy „Umowy dotacji dotyczącej realizacji projektu Pomocy Technicznej POPT” nr DIP/BDG-II/POPT/86/14 z dn. 19.05.2014 r. 2) w ramach projektu partnerskiego pn. “Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
katarzyna.janiszewska@sejmik.kielce.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pismenie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych dla Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim oraz wykonanie i dostawa materiałów upowszechniających projekt partnerski pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region”
|
| Numer referencyjny |
DOA-III.272.1.36.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – dostawa materiałów promocyjnych dla Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w ilościach:a) Długopis metalowy automatyczny – 1000 sztuk, b) Pamięć komputerowa typu pendrive – 500 sztuk, c) Torba reklamowa z etui – 1000 sztuk, d) Smycz z nadrukiem - 1000 sztuk.
2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - wykonanie i dostawa materiałów upowszechniających projekt partnerski pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region” w ilościach:
a) Powerbank – 500 szt., b) Zakreślacz trójkątny – 500szt. c) Torba papierowa ze skręcanym uchem – 500. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji I części zamówienia, przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu zdjęcia zaoferowanych produktów celem ich wyboru. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń na produktach lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwale, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
35970,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy dotyczący części zamówienia, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków z niniejszej umowy w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie dotyczących terminu wykonania umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15683,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w ilościach: a) Długopis metalowy automatyczny – 1000 sztuk, b) Pamięć komputerowa typu pendrive – 500 sztuk, c) Torba reklamowa z etui – 1000 sztuk, d) Smycz z nadrukiem - 1000 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji I części zamówienia, przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu zdjęcia zaoferowanych produktów celem ich wyboru. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń na produktach lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwale, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie. 5. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają Załączniki nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów upowszechniających projekt partnerski pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20285,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów upowszechniających projekt partnerski pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region” w ilościach: a) Powerbank – 500 szt., b) Zakreślacz trójkątny – 500szt., c) Torba papierowa ze skręcanym uchem – 500 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji I części zamówienia, przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu zdjęcia zaoferowanych produktów celem ich wyboru. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń na produktach lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwale, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |