Dostawa i montaż: mebli medycznych, biurowych, wyposażenie drobne oraz rolety na Bloku Ginekologii i Położnictwa”

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566505-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ccc3b304-c6b1-484e-b167-99f638b1d9c4
Biuletyn 566505-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Regon 29088300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czerniakowska
Zamawiajacy adres numer domu 231
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00416
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 841 110
Zamawiajacy fax 225 841 109
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
Adres strony url www.szpital-orlowskiego.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-orlowskiego.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-orlowskiego.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSK im. prof. W Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231 , 00-416 Warszawa – pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż: mebli medycznych, biurowych, wyposażenie drobne oraz rolety na Bloku Ginekologii i Położnictwa”
Numer referencyjny 38/8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zgodnie z SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dotyczy pakietów nr 1 i 4. Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni roboczych, maksymalnie 28 dni roboczych liczonych od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie- dotyczy wyrobów medycznych Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i sto-sowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.) oraz Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów wystawionych przez upraw-nione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np. znak CE, Deklarację Zgodności, niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty, pozwolenia, zgłoszenia, świadectwa rejestracji wydane przez upraw-nione organy np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Bio-bójczych, Minister Zdrowia), w tym zgodne z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach me-dycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.) oraz Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE i posiada dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.) - deklarację zgodności CE; Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu - sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 9 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2 Zobowiązanie (jeżeli dotyczy) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.3 niniejszego rozdziału SIWZ. Postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. 3 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty 4 Informacja o podwykonawcach – załącznik nr 2 do SIWZ 5 Formularz cenowy – załącznik nr 3.1-3.4 do SIWZ 6 Wypełniony i podpisany załącznik nr 8.1 do SIWZ (pakiet nr 1) 7 Wypełniony i podpisany załącznik nr 8.2 do SIWZ (pakiet nr 2) 8 Wypełniony i podpisany załącznik nr 8.3 do SIWZ (pakiet nr 3) 9 Wypełniony i podpisany załącznik nr 8.4 do SIWZ (pakiet nr 4) 10 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w oparciu o wzór załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) wydłużenia terminu gwarancji, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy; 2) zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego lub uzasadniona jest okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy np. w przypadku udokumentowanego opóźnienia w dostawie materiałów lub mebli, zawinionego przez producenta materiałów lub Mebli lub podwykonawcy współpracującego z Wykonawcą. 3) zmiany parametrów technicznych oferowanych Mebli, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie, lub wynikają z uwarunkowań wynikających ze zmian architektonicznych dokonanych przez Zamawiającego w poszczególnych pomieszczeń objętych dostawą i montażem Mebli. W przypadku dokonania zmian, o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający przewiduje proporcjonalną zmianę wynagrodzenia w stosunku do wykonanych modyfikacji. 4) zmiany wymiarów Mebli w przypadkach podyktowanych koniecznością ich dostosowania do warunków wynikających ze zmian architektonicznych dokonanych przez Zamawiającego w poszczególnych pomieszczeń objętych dostawą i montażem Mebli. W przypadku dokonania zmian, o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający przewiduje proporcjonalną zmianę (zmniejszenie/zwiększenie) wynagrodzenia w stosunku do wykonanych modyfikacji. 5) W wyniku zmian, o których jest mowa w pkt 3 i 4 powodujących zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia tego wynagrodzenia maksymalnie do 10% wartości brutto umowy, o której jest mowa w § 2 ust. 1.
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zgodnie z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble socjalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zgodnie z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie drobne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zgodnie z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rolety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zgodnie z SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 35,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)