Sukcesywny zakup żarówek oraz świetlówek dla potrzeb Opery NOVA w Bydgoszczy

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja OPERA NOVA w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żarówki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566029-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowa-nia zakup żarówek oraz świetlówek do siedziby Zamawiającego, w terminie od dnia podpisa-nia umowy do dnia 14.06.2019 r. z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego na koszt
i ryzyko Wykonawcy, stosownie do załączników nr 1 lub/i 2 lub/i 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08c1f163-d5df-46d2-9d55-dbbae5b88a4b
Biuletyn 566029-N-2018
Zamawiajacy nazwa OPERA NOVA w Bydgoszczy
Regon 9128277200000
Zamawiajacy adres ulica Marszałka Focha
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 251 532
Zamawiajacy fax 523 251 546
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@operanova.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.bip.operanova.lo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.operanova.lo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Opera Nova ul. Focha 5, 85-070 Bydgoszcz, III piętro, sekretariat główny
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup żarówek oraz świetlówek dla potrzeb Opery NOVA w Bydgoszczy
Numer referencyjny ZP-331-9/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowa-nia zakup żarówek oraz świetlówek do siedziby Zamawiającego, w terminie od dnia podpisa-nia umowy do dnia 14.06.2019 r. z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, stosownie do załączników nr 1 lub/i 2 lub/i 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy posiadają zdolność techniczną lub zawodową
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie w trybie art. 25a.1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie w trybie art. 25a.1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie w trybie art. 25a.1, Wykaz wykonanych głównych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Inne dokumenty niewymienione jak w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty jedynie w następujących okolicznościach: A. w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę - do umowy zostaną wprowadzone odpowiednie zapisy zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi. B. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć (art. 144 ust. 1 pkt 3a). C. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca (art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych): a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; D. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną (w takim wypadku zakazuje się jakichkolwiek zmian w treści umowy) jeżeli: - zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; - nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. E. zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, F. konieczności zmiany numerów rachunków bankowych, G. zapisy zostaną odpowiednio zmienione, jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie siłami konsorcjum lub/i będzie korzystał z podwykonawców
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Specjalistyczne żarówki typu teatralnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Specjalistyczne żarówki typu teatralnego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Źródła światła typu LED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Źródła światła typu LED
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pozostałe źródła światła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pozostałe źródła światła
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)