DOSTAWA ZAPORY SIECIOWEJ SPRZĘTOWEJ TYPU UTM WRAZ ZE SZKOLENIEM I WDROŻENIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO

Publication date 2018-06-01
End date 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Turku
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566966-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zapora sieciowa sprzętowa typu UTM wraz ze szkoleniem i wdrożeniem w siedzibie zamawiającego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58758b10-ff35-4c6e-8b23-eefa0d14f043
Biuletyn 566966-N-2018
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Miasta Turku
Regon 52658700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kaliska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Turek
Zamawiajacy kod pocztowy 62700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 063 289 61 00
Zamawiajacy fax 063 289 61 11
Zamawiajacy email zamowienia@miastoturek.pl
Adres strony url http://www.bip.miastoturek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.miastoturek.pl/pobierzSiwz.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ZAPORY SIECIOWEJ SPRZĘTOWEJ TYPU UTM WRAZ ZE SZKOLENIEM I WDROŻENIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
Numer referencyjny SO.0303.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zapora sieciowa sprzętowa typu UTM wraz ze szkoleniem i wdrożeniem w siedzibie zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.2.Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 8.2.1. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 8.2.3. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Powyższe oświadczenia należy złożyć w oryginale, zgodnie z wzorcowym formularzem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 8.2.4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 8.2.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego wyżej w punkcie 8.2.4., składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.2.6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zastosowaniem terminu o którym mowa w punkcie 1).
Inne dokumenty niewymienione 8.3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osoby uprawnione ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: 1. Andrzej Olszak: tel. 63 289 61 81, 63 289 61 22, faks 63 289 61 59, pokój nr 20 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia; 2.Zbigniew Misiek, Krzysztof Grzelka: tel. 63 289 61 17, faks 63 289 61 59, pokój nr 2 – Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59 – w sprawach dotyczących procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Criterion

Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 60,00
  
Kryteria PRZEDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)