Dostawy artykułów żywnościowych - mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Publication date 2018-06-01
End date 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566955-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 9:30. Miejscem wykonania zamówienia są magazyny Zamawiającego - Grudziądz, ul. Parkowa 12 i ul. Nadgórna 30/32.
1) Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu został określony w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru.
2) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT.
3) Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7607adba-5206-4176-b317-572759eebc91
Biuletyn 566955-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Regon 29505300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (056) 45 175 20
Zamawiajacy fax (056) 45 175 40
Zamawiajacy email dps.1@op.pl
Adres strony url www.dps.grudziadz.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dps.grudziadz.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Dostep dokumentow zamowienia www.dps.grudziadz.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps.grudziadz.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych - mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 9:30. Miejscem wykonania zamówienia są magazyny Zamawiającego - Grudziądz, ul. Parkowa 12 i ul. Nadgórna 30/32. 1) Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu został określony w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 2) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT. 3) Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 3) formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 4) Oświadczenie wykonawcy (jeżeli dotyczy) w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)