GuidZP400 |
9d0974b7-7f52-4bd3-81c0-4d0d26b472cb
|
Biuletyn |
566080-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
|
Regon |
85005274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 315 460
|
Zamawiajacy fax |
014 6315460, 6212581
|
Zamawiajacy email |
ania@lukasz.med.pl
|
Adres strony url |
www.lukasz.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lukasz.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych, opatrunków na oko i do zabezpieczania wkłuć dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
|
Numer referencyjny |
54/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, opatrunków na oko i do zabezpieczania wkłuć dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie w okresie 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Karta techniczna/ulotka/katalog wyrobu/produktu potwierdzające wymagania – dot. Zakresu 1-7 2. Certyfikat CE i deklaracja zgodności dla zaoferowanych wyrobów – dot. Zakresu 1-7
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 2.3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 SIWZ. 2.4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niezależnie od okoliczności opisanych w § 7 umowy, zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian uwzględnionych w § 2 ust. 8 umowy oraz zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) nazwy i producenta oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tych samych właściwości w przypadku braku dostępności danego towaru,
b) wielkości (zastąpienie dotychczasowej wielkości nową bądź wprowadzenie dodatkowej wielkości opakowania) lub rodzaju opakowania, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
c) numeru katalogowego produktu,
d) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
e) przedmiotowym (produkt zamienny),
f) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie),
g) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług,
h) Zmiany stawki podatku od towarów i usług,
i) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1A, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
j) zastąpienia wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą:
aa) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
bb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
k) *podwykonawstwa, o którym mowa w § 6 umowy ust. 5, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
NICI WCHŁANIALNE, SYNTETYCZNE, PLECIONE WYKONANE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO POWLECZONE STERYNIANEM WAPNIA I POLIKAPROLAKTONEM, ZACHOWUJĄCE 50% SIŁY PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO PO 5-7 DNIACH, OKRES WCHŁANIANIA 42 DNI.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
NICI WCHŁANIALNE, SYNTETYCZNE, PLECIONE WYKONANE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POWLECZONE STEARYNIANEM WAPNIA I POLIKAPROLAKTONEM, ZACHOWUJĄCE 60-70% SIŁY PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO PO 14 DNIACH oraz 25-45% PO 21 DNIACH
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
NICI WCHŁANIALNE, PLECIONE, POWLEKANE KOPOLIMEREM KWASÓW GLIKOLOWEGO I MLEKOWEGO ORAZ STEARYNIANEN WAPNIA, WCHŁANIALNE. OKRES PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OKOŁO 28-35 DNI, OKRES WCHŁANIANIA DO 70 DNI.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek ochronny na oko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek ochronny na oko, stosowany w celu ochrony pooperacyjnej. Zapewniający wilgotność zrównoważoną z otoczeniem. O ergonomicznym kształcie. Posiadający hypoalergiczną warstwę samoprzylepną. Łatwy do usunięcia, nie pozostawiający resztek kleju na skórze. Z przejrzystym okienkiem. Pakowany pojedynczo, sterylny. Jednorazowy. Rozmiar dla osoby dorosłej (od 11-11,5cm x 8-8,5 cm w najszerszym miejscu).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek ochronny na oko z nietkanego polipropylenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek ochronny na oko z nietkanego polipropylenu, zapewniający wilgotność rogówki, stosowany w celu ochrony pooperacyjnej, leczeniu niedomykalności powiek i anestezji. Samoprzylepny z przejrzystym okienkiem, antyalergiczny, łatwy do odklejenia, niepozostawiający resztek kleju na skórze, dopasowujący się do warunków anatomicznych oka. Stosowany na prawe i lewe oko. Okres utrzymywania się opatrunku min. 3 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sterylny opatrunek włókninowy do mocowania wkłuć obwodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylny opatrunek włókninowy do mocowania wkłuć obwodowych, posiadający nacięcie na kaniulę, zaopatrzony w włókninową warstwę chłonną i włókninową podkładkę pod port kaniuli, posiadający zaokrąglone brzegi, pokryty klejem akrylowym rozłożonym równomiernie na całej powierzchni przylepnej. Opakowanie zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania. Wyrób medyczny, klasy IIa. Wymiary: 7,6cm x 5,1cm(+/-0,5cm)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Gąbki do implantacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Gąbki do implantacji nasączona siarczanem gentamycyny. Wymagana rejestracja wskazań do stosowania w leczeniu i zapobieganiu zakażeniom podczas zabiegów na kościach i tkankach miękkich.
|
| |