GuidZP400 |
13c2a407-7a0c-4f63-8a76-794c7b87fdb3
|
Biuletyn |
568831-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Intytut Hematologii i Transfuzjologii, 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p.144A (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO, ZESTAWÓW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, NUMER SPRAWY IHIT/32/2018
|
Numer referencyjny |
IHIT/32/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
18
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO, ZESTAWÓW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
|
Cpv glowny przedmiot |
33141441-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia:
jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych);
posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;
nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi.
Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1Ado SIWZ (specyfikacja asortymentowo- cenowa).
Karty danych technicznych – (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa).
Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A Specyfikacja asortymentowo –cenowa – jeżeli dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp:
3.1.Zmiany numeru katalogowego produktu.
3.2.Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego.
3.3.Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
3.4.W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy.
3.5.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy.
3.6.W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę.
3.7.W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie.
3.8.Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy.
3.9.Zakup wg zasad określonych w ust. 3.8. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego.
3.10.Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w zadaniu nr … stanowiącym przedmiot niniejszej umowy lub do wartości kwoty przeznaczonej na to zadanie – kwoty odczytanej na otwarciu ofert, którą zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. …………………, bez względu na ilość wskazaną w zadaniu nr … w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy na to zadanie, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Hematologii i Transfuzjologii z siedzibą 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy zawartej z Instytutem;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem czasu trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1 ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
a. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
b. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Piłki druciane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141441-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Prowadnica do trudnych intubacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprzyrządowanie do kontenerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt endoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt endoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do podwiązywania żylaków przełyku zawierajacy 4, 6 i 10 lateksowych opasek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Prowadnik
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Marker endoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192125-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Obwody oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt anestezjologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do BAL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Rozgałęziacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do minitracheotomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie stosowane do uzyskiwania hemostazy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pułapka na polipy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do pomp objętościowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141626-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt do stomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Włóknina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |