DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO, ZESTAWÓW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, NUMER SPRAWY IHIT/32/2018

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568831-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331414410, 331711000, 331690002, 331680005, 301921253, 331412002, 331416240, 331416264, 331416006, 331910005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO, ZESTAWÓW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13c2a407-7a0c-4f63-8a76-794c7b87fdb3
Biuletyn 568831-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl
Adres strony url www.ihit.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ihit.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Intytut Hematologii i Transfuzjologii, 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p.144A (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO, ZESTAWÓW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, NUMER SPRAWY IHIT/32/2018
Numer referencyjny IHIT/32/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO, ZESTAWÓW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Cpv glowny przedmiot 33141441-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia: jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych); posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE; nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi. Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1Ado SIWZ (specyfikacja asortymentowo- cenowa). Karty danych technicznych – (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa). Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A Specyfikacja asortymentowo –cenowa – jeżeli dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 3.1.Zmiany numeru katalogowego produktu. 3.2.Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego. 3.3.Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. 3.4.W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy. 3.5.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy. 3.6.W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę. 3.7.W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie. 3.8.Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy. 3.9.Zakup wg zasad określonych w ust. 3.8. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 3.10.Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w zadaniu nr … stanowiącym przedmiot niniejszej umowy lub do wartości kwoty przeznaczonej na to zadanie – kwoty odczytanej na otwarciu ofert, którą zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. …………………, bez względu na ilość wskazaną w zadaniu nr … w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy na to zadanie, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. 4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Hematologii i Transfuzjologii z siedzibą 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy zawartej z Instytutem; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem czasu trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1 ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. a. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. b. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Piłki druciane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141441-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Prowadnica do trudnych intubacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprzyrządowanie do kontenerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt endoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt endoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestawy do podwiązywania żylaków przełyku zawierajacy 4, 6 i 10 lateksowych opasek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Prowadnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Marker endoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192125-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Obwody oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt anestezjologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Cewniki do BAL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Rozgałęziacze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141624-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zestaw do minitracheotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Urządzenie stosowane do uzyskiwania hemostazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pułapka na polipy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zestawy do pomp objętościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141626-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Sprzęt do stomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Włóknina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  

Criterion

Kryteria oferowana cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)