Dostawa materiałów medycznych, narzędzi chirurgicznych, wagi platformowej i monitorów

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568864-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – Elektroniczna waga platformowa do ważenia pacjenta leżącego na wózku transportowym, noszach karetkowych, wózkach inwalidzkich itp,
Pakiet nr 2 – Narzędzia chirurgiczne,
Pakiet nr 3 – Narzędzia ginekologiczne,
Pakiet nr 4 – Wielorazowy układ pacjenta do respiratora ParaPac,
Pakiet nr 5 – Przepusty do inkubatorów zamkniętych CALEO,
Pakiet nr 6 – Kleszcze do usuwania kamieni z moczowodu,
Pakiet nr 7 – Monitory do prezentacji obrazów medycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8beb624-332f-415a-a295-42a72d3afe57
Biuletyn 568864-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Regon 24083705400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 41 30 111
Zamawiajacy fax 32 41 30 112
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Adres strony url www.szpital.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych, narzędzi chirurgicznych, wagi platformowej i monitorów
Numer referencyjny ZP-2200-23/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 – Elektroniczna waga platformowa do ważenia pacjenta leżącego na wózku transportowym, noszach karetkowych, wózkach inwalidzkich itp, Pakiet nr 2 – Narzędzia chirurgiczne, Pakiet nr 3 – Narzędzia ginekologiczne, Pakiet nr 4 – Wielorazowy układ pacjenta do respiratora ParaPac, Pakiet nr 5 – Przepusty do inkubatorów zamkniętych CALEO, Pakiet nr 6 – Kleszcze do usuwania kamieni z moczowodu, Pakiet nr 7 – Monitory do prezentacji obrazów medycznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: - Pakiet nr 1 w terminie do 28 dni od daty zawarcia umowy, - Pakiet nr 2, 3, 6 w terminie do 42 dni od daty zawarcia umowy, - Pakiet nr 4, 5, 7 w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 211) o ile zaoferowane produkty są zakwalifikowane jako wyroby medyczne, tj.: - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE, - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami. 2. Katalogi, ulotki, opisy lub inne dokumenty (oryginalne specyfikacje techniczne, folder ze zdjęciem/rysunkiem) zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów (dane w przedłożonym dokumencie muszą potwierdzać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i innych warunków realizacji zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione - oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Szpitala informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu, c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SIWZ co do przedmiotu zamówienia. d) zmiany sposobu konfekcjonowania, e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, 2.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b) oraz c) ust.8 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 2.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany określone w ust. 2 pkt. b) i c) są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofa się z produkcji, zakup przedmiotu zamówienia na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego. 4. Zmiany określone w ust. 2 a) do d) wymagają uzyskania zgody Zamawiającego. 5. Zmiany określone w ust. 2 pkt d) i e) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 2 pkt a), b), c), f) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)