Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących używanych w prokuraturach okręgu bielskiego tj. w Prokuraturze Okręgowej Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuraturze Rejonowej w Żywcu

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-18 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568643-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, pochodzących od producenta urządzeń, bez
śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowych, nie regenerowanych, nierefabrykowanych,
oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do technicznych urządzeń biurowych (kopiarek, faksów, drukarek ) wraz z ich dostawą i wniesieniem do siedziby n/w prokuratur okręgu bielskiego :
Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 79;
Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej przy ulicy Sobieskiego 9;
Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ulicy Listopadowej 31;
Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przy ulicy Garncarskiej 8;
Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eebca587-7c0c-4987-a289-60f5e7b89e2a
Biuletyn 568643-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
Regon 56943800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Legionów
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 033 4758100, 4758101
Zamawiajacy fax 334 758 105
Zamawiajacy email poczta@wba.pobb.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bb.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących używanych w prokuraturach okręgu bielskiego tj. w Prokuraturze Okręgowej Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuraturze Rejonowej w Żywcu
Numer referencyjny PO VII WB 262 7 2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, pochodzących od producenta urządzeń, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowych, nie regenerowanych, nierefabrykowanych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do technicznych urządzeń biurowych (kopiarek, faksów, drukarek ) wraz z ich dostawą i wniesieniem do siedziby n/w prokuratur okręgu bielskiego : Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 79; Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej przy ulicy Sobieskiego 9; Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ulicy Listopadowej 31; Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przy ulicy Garncarskiej 8; Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 198828,28
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek : Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, na wezwanie Zamawiającego, składa następujące dokumenty: a. Wykaz dostaw potwierdzający, że dostawy (co najmniej 3) zostały wykonane należycie a ich wartość wynosić winna co najmniej 150.000,00 złotych brutto każda - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany w postanowieniach zawartej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie danych adresowych, nazwy firmy, zmiany numeru NIP, zmiany numeru REGON, zmiany numeru KRS oraz na zasadach określonych w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. 3. Zmiany w swoim zakresie również dotyczyć mogą : a. ilościowej zmiany asortymentu w zależności od potrzeb Zamawiającego, z zachowaniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – wymagana forma pisemnego oświadczenia zaakceptowana przez strony umowy; b. ilościowego ograniczenia asortymentu, w zależności od potrzeb Zamawiającego, lecz nie więcej niż 20% wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy wynikającego z treści podpisanej umowy – wymagane sporządzenie pisemnego aneksu do umowy; c. zmiany osób reprezentujących - wymagana forma pisemnego oświadczenia zaakceptowana przez strony umowy, d. zmiany stawek podatku od towarów i usług VAT - będącej następstwem zmian ustawodawcy , e. wydłużenia okresu świadczenia dostawy, z zachowaniem cen ofertowych.
IV 4 4 data 2018-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria oryginalność
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)