Zakup i dostawa sprzętu endoskopowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568542-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakup i dostawę sprzętu endoskopowego:
a) Videoprocesor full HD TV – 1 szt.
b) Źródło światła – 1 szt.
c) Videogastroskop HDTV – 1 szt.
d) Videokolonoskop HDTV – 1 szt.
e) Monitor medyczny full HD LCD – 1 szt.
f) Wózek medyczny – 1 szt.
g) Pompa płucząca – 1 szt.
h) Ssak endoskopowy – 1 szt.
wraz z montażem w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załącznik nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e9a27ed-2ed3-4db2-9721-33b85fdfb040
Biuletyn 568542-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tradycyjnie pocztą, kurierem lub należy złożyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu endoskopowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/15/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę sprzętu endoskopowego: a) Videoprocesor full HD TV – 1 szt. b) Źródło światła – 1 szt. c) Videogastroskop HDTV – 1 szt. d) Videokolonoskop HDTV – 1 szt. e) Monitor medyczny full HD LCD – 1 szt. f) Wózek medyczny – 1 szt. g) Pompa płucząca – 1 szt. h) Ssak endoskopowy – 1 szt. wraz z montażem w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załącznik nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 231481,48
Waluta calosc pln
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 4 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 4 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, które maja zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2, Załączniku nr 3 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego w wybranym przez Wykonawcę załączniku jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie (zaznaczenie) w karcie katalogowej. 2.Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria ocena techniczna
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)