GuidZP400 |
3689fd28-6bef-43c0-a754-f0771fbab507
|
Biuletyn |
564724-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
|
Regon |
27015111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-024
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6093140
|
Zamawiajacy fax |
32 6093154
|
Zamawiajacy email |
dzp@wpr.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wpr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wpr.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wpr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzesełek transportowych na płozach i ssaków elektrycznych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
|
Numer referencyjny |
WPR/ZP/10/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa:
- 10 sztuk krzesełek transportowych na płozach – Zadanie nr 1
- 15 sztuk ssaków elektrycznych – Zadanie nr 2
dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) stanowią: załącznik nr 2 do SIWZ (Zadanie nr 1) i załącznik nr 3 do SIWZ (Zadanie nr 2).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dla Zadania nr 1 i 2.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Certyfikat (bądź dokument równoważny), potwierdzający spełnienie normy PN EN 1789 dla płyty ściennej do montażu ssaków w karetce – patrz pkt 11 załącznika nr 3 do SIWZ ( dotyczy Zadania nr 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 5 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeśli dotyczą przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dla wykonawców dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel.: 36 609 31 40, faks: 32 609 31 54, www.wpr.pl;
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach wyznaczyło inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych Pani/Pana danymi osobowymi; dane kontaktowe, tel.: 32 609 31 26, adres e-mail: iod@wpr.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę krzesełek transportowych na płozach i ssaków elektrycznych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Oznaczenie postępowania Postępowanie nr: WPR/ZP/10/2018 prowadzonym w trybie : przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
(2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Ponadto, Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawą sprzętu:
Dla Zadania nr 1:
- instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim
- paszport techniczny
- kartę gwarancyjną
Dla Zadania nr 2:
- instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim
- paszport techniczny
- kartę gwarancyjną
- wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do
wykonywania napraw i przeglądów.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 10 sztuk krzesełek transportowych na płozach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin dostawy wynosił nie mniej niż 1 dzień kalendarzowy i nie więcej niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub termin dostawy będzie dłuższy niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ponadto, Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawą sprzętu:
Dla Zadania nr 1:
- instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim
- paszport techniczny
- kartę gwarancyjną
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 10 sztuk krzesełek transportowych na płozach dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ (Zadanie nr 1)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 15 sztuk ssaków elektrycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin dostawy wynosił nie mniej niż 1 dzień kalendarzowy i nie więcej niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub termin dostawy będzie dłuższy niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ponadto, Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawą sprzętu:
Dla Zadania nr 2:
- instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim
- paszport techniczny
- kartę gwarancyjną
- wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do
wykonywania napraw i przeglądów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 15 sztuk ssaków elektrycznych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) stanowi: załącznik nr 3 do SIWZ. (Zadanie nr 2)
|
| |