Dostawa siedzisk wraz z ich montażem na trybunach w budynku Hali Sportowo-Widowiskowej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 28

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-13 00:00:00
Instytucja Pałac Młodzieży
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569730-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych i dostawa nowych siedzisk wraz z ich montażem na trybunach w budynku Hali Sportowo-Widowiskowej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 28.

Zakres obejmuje dostawę siedzisk wraz z ich montażem zgodnie z przedmiarem, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2855f850-8781-491f-922e-50dc234d7f71
Biuletyn 569730-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pałac Młodzieży
Regon 12130563900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 220 385
Zamawiajacy fax 146 211 541
Zamawiajacy email dyrpm@umt.tarnow.pl
Adres strony url www.pm.tarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa siedzisk wraz z ich montażem na trybunach w budynku Hali Sportowo-Widowiskowej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 28
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.malopolska.pl/pmtarnow
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24, 33 - 100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa siedzisk wraz z ich montażem na trybunach w budynku Hali Sportowo-Widowiskowej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 28
Numer referencyjny PM-DN/271-II-1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych i dostawa nowych siedzisk wraz z ich montażem na trybunach w budynku Hali Sportowo-Widowiskowej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 28. Zakres obejmuje dostawę siedzisk wraz z ich montażem zgodnie z przedmiarem, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz rozszerzenie okresu gwarancji jakości na zamontowane siedziska stanowią kryteria oceny ofert. 2. W przypadku wystąpienia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 17. Jeżeli Wykonawca w miejsce określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy oferuje rozwiązania zgodne z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych także w następujących przypadkach: 1) terminu wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do opisanych w przedmiarze robót, b) wystąpienia zdarzeń losowych, c) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp; e) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę, f) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających:  dochowania wymogów technicznych i technologicznych,  prowadzenia prac, g) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów, h) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny. 2) Sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach: a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do SIWZ i przedmiaru robót, 3) Podwykonawców; 4) Wynagrodzenia - w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 5) Sposobu rozliczenia umowy. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli: 1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania robót; 2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 – jest konieczna z uwagi na: a) zmianę przepisów powodującą konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w SIWZ i przedmiarze robót, b) wykonanie robót zgodnie z SIWZ i przedmiarem robót okaże się niemożliwe lub wysoce utrudnione z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna. 3) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, które powodują, że kontynuacja robót przez dotychczasowego podwykonawcę nie jest możliwa lub celowa, 4) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 – nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług. 5) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5 – wystąpi zmiana terminu wykonania umowy, 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu umowy, termin ten przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń. 4. W przypadku gdy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług wynagrodzenie brutto ulega odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu do kwot wynikających ze zmiany stawek. Zmiana wynagrodzenia obejmuje wyłącznie tę część wynagrodzenia, która nie została objęta fakturami wystawionymi przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających stawki podatku. 5. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży: 1. opis proponowanych zmian, 2. propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie. 6. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 5, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni. 7. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust 6, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian nie została przyjęta.
IV 4 4 data 2018-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Rozszerzenie okresu rekojmi na wykonany przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Rozszerzenie okresu gwarancji jakości na zamówiione siedziska
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)