Wzbogacenie oferty miejskich przedszkoli nr 1 i 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w tym przystosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych – zakup wyposażenia i niezbędnego sprzętu specjalistycznego

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-18 00:00:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Tarnowska
Miejscowość Dąbrowa Tarnowska
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569665-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wzbogacenie oferty miejskich przedszkoli nr 1 i 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w tym przystosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych – zakup wyposażenia i niezbędnego sprzętu specjalistycznego”.

Rodzaj zamówienia: dostawy.
1. Zakres dostaw obejmuje:
1a. Załącznik nr 1 - wykaz sprzętu dla Publicznego przedszkola nr 1
w Dąbrowie Tarnowskiej.
1b. Załącznik nr 2 - wykaz sprzętu dla Publicznego przedszkola nr 2
w Dąbrowie Tarnowskiej.

Dostarczony sprzęt musi posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, być zgodny z obowiązującymi normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że spełni swoją funkcję, z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Dokumentację należy przekazać Zamawiajacemu najpóźniej w dniu zakończenia dostawy wraz z protokołem odbioru.
Wymagany termin realizacji :
Rozpoczęcie: 10 dni od podpisania umowy
Zakończenie: do dnia 5 sierpnia 2018 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bce76552-4778-4f8d-94c4-e1919822ef4e
Biuletyn 569665-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dąbrowa Tarnowska
Regon 85166114500000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Tarnowska
Zamawiajacy kod pocztowy 33200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 422 775
Zamawiajacy fax 146 422 747
Zamawiajacy email ugdt@poczta.onet.pl
Adres strony url www.dabrowatar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.dabrowatar.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dabrowatar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru albo pocztą kurierską do dnia 18 czerwca 2018 roku do godz. 11:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dąbrowie Tarnowskiej, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34 /Sekretariat/
Nazwa nadana zamowieniu Wzbogacenie oferty miejskich przedszkoli nr 1 i 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w tym przystosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych – zakup wyposażenia i niezbędnego sprzętu specjalistycznego
Numer referencyjny IZP.271.21.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Wzbogacenie oferty miejskich przedszkoli nr 1 i 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w tym przystosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych – zakup wyposażenia i niezbędnego sprzętu specjalistycznego”. Rodzaj zamówienia: dostawy. 1. Zakres dostaw obejmuje: 1a. Załącznik nr 1 - wykaz sprzętu dla Publicznego przedszkola nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej. 1b. Załącznik nr 2 - wykaz sprzętu dla Publicznego przedszkola nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej. Dostarczony sprzęt musi posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, być zgodny z obowiązującymi normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że spełni swoją funkcję, z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentację należy przekazać Zamawiajacemu najpóźniej w dniu zakończenia dostawy wraz z protokołem odbioru. Wymagany termin realizacji : Rozpoczęcie: 10 dni od podpisania umowy Zakończenie: do dnia 5 sierpnia 2018 r.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: - aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonywania zamówienia, a ponadto, - załączenia do oferty oryginału lub kopii opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN, w tym co najmniej 50.000,00 PLN na 1 i każde zdarzenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: - aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie dostawy podobnego sprzętu i wyposażenia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN - CO NAJMNIEJ 1 REALIZACJA, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy zostały wykonane poprawnie i terminowo.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1 oraz b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2. c) Oświadczenie Wykonawcy /Załącznik nr 2/, że spełnia: - warunki dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, - warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonywania zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć, aktualne na dzień składania, następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz dostaw sprzętu i wyposażenia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi zawierać co najmniej zamówienia polegające na realizacji (wykonania) jednego zadania wykonania dostaw podobnego sprzętu i wyposażenia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN - CO NAJMNIEJ 1 REALIZACJA, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy zostały wykonane poprawnie i terminowo. b) Oryginał lub kopię opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN, w tym co najmniej 50.000,00 PLN na 1 i każde zdarzenie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt b) – Załącznik nr 4. 4. Inne dokumenty jakie należy załączyć do oferty: a) Dowód wniesienia wadium. b) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. c) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 5. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1000 zł, (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100 groszy), do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, nr.: 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „wpłata zabezpieczenia –sprawa nr IZP.271.21.2018” – a kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy – Pzp 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany niniejszej umowy, w tym dotyczące terminu wykonania przedmiotu umowy, mogą być dokonane w formie pisemnego aneksu za zgodą obu stron, pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; - za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d. zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na okoliczności uzasadniające zmianę dotyczącą zapewnienia prawidłowej realizacji umowy; Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi, czy też prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy, może: - powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielnie zamówienia takiej części do powierzenia podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; - wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; - zrezygnować z podwykonawstwa, przy czym: jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował wierzytelnością z tytułu należnego wynagrodzenia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). e. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. f. odkrycia przeszkód, instalacji i urządzeń na terenie budowy, których nie naniesiono na dokumentację projektową i których wystąpienie powoduje konieczność zmiany sposobu wykonania robót, g. zaistnienia konieczności wykonania robót ziemnych, których nie można wykonać w umówionym terminie wykonania zamówienia, h. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia, których nie można wykonać w umówionym terminie wykonania zamówienia, i. wystąpienia konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, j. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2 Zmiany umowy o których mowa w pkt. 1 mogą nastąpić na uzasadniony wniosek każdej ze stron umowy, a zmiana terminu nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności uzasadniającej zmianę. 3. Zmiana danych adresowych i osób odpowiedzialnych za kontakty stron osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia nie stanowi zmiany umowy.
IV 4 4 data 2018-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)