Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów do profilaktyki i diagnostyki jelita grubego.

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569567-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów do profilaktyki i diagnostyki jelita grubego. Zadanie I - preparat do przygotowania do przygotowania pacjentów do kolonoskopii, proszek do sporządzania roztworu doustnego. Zadanie II - preparaty używane do mechanicznej dezynfekcji endoskopów w myjni Mini ETD2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ffcf5b8-9661-4b2f-90bc-0069732611a8
Biuletyn 569567-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43120573100000
Zamawiajacy adres ulica Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 45 02 223,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@szpitalpulawy.pl,
Adres strony url www.szpitalpulawy.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Eureopejskiego Funduszu Społecznego Numer projektu: RPLU.10.03.00-06-0033/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpulawy.pl
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZZ Puławy, 24-100 Puławy,ul. Bema 1
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów do profilaktyki i diagnostyki jelita grubego.
Numer referencyjny ZM 23/230/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów do profilaktyki i diagnostyki jelita grubego. Zadanie I - preparat do przygotowania do przygotowania pacjentów do kolonoskopii, proszek do sporządzania roztworu doustnego. Zadanie II - preparaty używane do mechanicznej dezynfekcji endoskopów w myjni Mini ETD2.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 2) złożenia dokumentu producenta opisującego oferowane produkty , spełniającego określone przez zamawiającego parametry.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany stawki VAT – w przypadku obniżenia ceny za przedmiot umowy, bez względu na przyczynę – w przypadku określonym w § 1 ust. 5 niniejszej Umowy.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W zakresie wypełnienia obowiązków przewidzianych w ar. 13 lub 14 RODO, wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą świadczenie według załącznika nr 7 do siwz.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa preparat do przygotowania pacjentów do kolonoskopii, proszek do sporządzenia roztworu doustnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis preparat do przygotowania pacjentów do kolonoskopii, proszek do sporządzenia roztworu doustnego - 1 pozycja.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa preparaty używane do mechanicznej dezynfekcji endoskopów w myjni Mini ETD2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis preparaty używane do mechanicznej dezynfekcji endoskopów w myjni Mini ETD2 - 1 pozycja.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas dostawy cząstkowy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)