Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych

Publication date 2018-06-08
End date 2018-06-19 00:00:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568801-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392243403
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line zaproszenia, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50120350-df88-4247-bb2f-2cfd4b9baef8
Biuletyn 568801-N-2018
Zamawiajacy nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Regon 27050488900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3927171, 3927202
Zamawiajacy fax 323 927 376
Zamawiajacy email biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Zamieszczona bedzie specyfikacja Zaproszenie do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych
Numer referencyjny E/35/PB/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line zaproszenia, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Cpv glowny przedmiot 39224340-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Okres w dniach 84
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 12 tygodni.
Inne dokumenty niewymienione Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wyłaniania Wykonawców obowiązującym w Górnośląskim Towarzystwie Lotniczym S.A. w Katowicach, który jest dostępny pod adresem http://www.gtl.com.pl w zakładce "przetargi". Uczestnicy postępowania zobowiązani są do zapewnienia legalności przetwarzania przekazanych przez niego danych tj. uzyskania zgód na przetwarzanie jeżeli są wymagane oraz potwierdzenia otrzymania przez osoby zgłoszone przez niego w postepowaniu - informacji o przetwarzaniu danych przez GTL SA zgodnie z wzorem umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego www.gtl.com.pl w zakładce "Przetargi - Regulaminy”. 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 3) Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: a) wypełnionego formularza „Przedmiot zamówienia - Wymagania szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia. b) Certyfikat Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia, potwierdzający parametry przeciwwybuchowe ładunku minimum 1 kg trotylu (TNT). 4) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy akcyjnej) Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w pkt 1 zaproszenia, albo oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał wymagań określonych w OPZ, Zamawiający zweryfikuje dokumenty Uczestnika aukcji, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
Elementy aukcji elektronicznej Szczegółowo zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line zaproszenia, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
IV 4 4 data 2018-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 60
IV 6 6 Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest w trybie e-zapytania ofertowego. Szczegóły zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line zapytania, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)