| GuidZP400 | 
						
															8b2d5aa4-162d-4976-85ba-3e56e476e26f
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															572782-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Uniwersytet  Opolski
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															138200000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Pl. Kopernika
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															11 A
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Opole
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															45-040 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															opolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															077 5 415977
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															775 415 930
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia@uni.opole.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://zamowienia.uni.opole.pl/
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Przedmiot zamówienia finansowany jest z Projektu nr 6/8-2017/OG-FAMI pn. „Razem dla integracji” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Bezpieczna przystań.
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Uczelnia publiczna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://zamowienia.uni.opole.pl/
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://zamowienia.uni.opole.pl/
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Forma pisemna
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Zakup sprzętu biurowego, urządzenia wielofunkcyjnego  i laptopów dla różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego - część nr 3: Zakup dwóch [ 2 ] sztuk laptopów na cele realizacji projektu "Razem dla integracji"
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															D/13/2018/A
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup sprzętu biurowego, urządzenia wielofunkcyjnego 
i laptopów dla różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego - część nr 3: Zakup dwóch [ 2 ] sztuk laptopów na cele realizacji projektu "Razem dla integracji" - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30213000-5
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															7317,07
													 | 
					
							                									
						| Waluta calosc | 
						
															PLN
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															5
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															1. Termin dostawy (wykonania) przedmiotu zamówienia: pięciu [ 5 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy  2. Termin dostawy (wykonania) przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostawę (wykonanie) przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostawy (wykonania) przedmiotu zamówienia. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1C do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „ZAOFEROWANY SPRZĘT”). Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”. 
W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca zostanie ponownie wezwany o dostarczenie Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1C do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (oprócz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3) ) 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie/a, o którym/ch mowa w pkt. 5.2. SIWZ 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-06-21T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |