| GuidZP400 |
70e5e977-9cde-4c91-b078-a99228d721c0
|
| Biuletyn |
572524-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Władysławowo
|
| Regon |
19167541600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. J. Hallera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławowo
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
84120
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 674-07-21
|
| Zamawiajacy fax |
58 674 54 36
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@wladyslawowo.pl
|
| Adres strony url |
bip.wladyslawowo.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19,84-120 Władysławowo, pok. 308
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa kamery termowizyjnej oraz odzieży specjalnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.29.ROP.18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej kamery termowizyjnej, 14 kompletów odzieży ochronnej specjalnej oraz 14 kompletów rękawic strażackich dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY:
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców.
4. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
WW. wykaz należy złożyć w oryginale.
5. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej;
WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
6. Szczegółowy opisy techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego sprzętu oraz elementów pozwalający na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1A do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|