Zakup i dostawa kamery termowizyjnej oraz odzieży specjalnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-25 00:00:00
Instytucja Gmina Władysławowo
Miejscowość Władysławowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572524-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej kamery termowizyjnej, 14 kompletów odzieży ochronnej specjalnej oraz 14 kompletów rękawic strażackich dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70e5e977-9cde-4c91-b078-a99228d721c0
Biuletyn 572524-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Władysławowo
Regon 19167541600000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. J. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Władysławowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 674-07-21
Zamawiajacy fax 58 674 54 36
Zamawiajacy email zamowienia@wladyslawowo.pl
Adres strony url bip.wladyslawowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19,84-120 Władysławowo, pok. 308
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa kamery termowizyjnej oraz odzieży specjalnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie
Numer referencyjny ZP.271.29.ROP.18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej kamery termowizyjnej, 14 kompletów odzieży ochronnej specjalnej oraz 14 kompletów rękawic strażackich dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 4. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 5. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Szczegółowy opisy techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego sprzętu oraz elementów pozwalający na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1A do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)