Opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku i jednostkach organizacyjnych Powiatu Kluczborskiego – zakup sprzętu informatycznego

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Powiat Kluczborski
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572534-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem systemowym oraz udzielenie niewyłącznych, nieograniczonych czasowo licencji na pakiet oprogramowania biurowego. Szczegóły określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik do nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0639c667-f0f7-447d-87b3-aef674e48833
Biuletyn 572534-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kluczborski
Regon 53141250400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 4185218
Zamawiajacy fax 0-77 4186520
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
Adres strony url www.powiatkluczborski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Elektroniczne usługi publiczne – e-administracja dla Gminy Kluczbork, Powiatu Kluczborskiego i Powiatu Oleskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 10.3 E-usługi publiczne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatkluczborski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Powiat Kluczborski z/s Starostwo Powiatowe w Kluczborku ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork pok. nr 211 sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku i jednostkach organizacyjnych Powiatu Kluczborskiego – zakup sprzętu informatycznego
Numer referencyjny FP.272.5.2018.KM
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem systemowym oraz udzielenie niewyłącznych, nieograniczonych czasowo licencji na pakiet oprogramowania biurowego. Szczegóły określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik do nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca dołącza do oferty - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca dołącza do oferty - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: 1. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganej ilości punktów. 2. Dokument poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PE-EN ISO 9001:2008 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych. 3. Dokument poświadczający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE. 4. Dokument poświadczający, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 6.0 lub nowszej – wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.euenergystar.org lub http://www.energystar.gov
Inne dokumenty niewymienione 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum), oświadczenia o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia ich z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu - (Załącznik nr 3).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiace złotych, 00/100). 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach dopuszczonych przez ustawę PZP: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustalona kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Wołczyn O/Kluczbork nr 07887600090036416120000004. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork. 6. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Powiat Kluczborski z/s w Starostwie Powiatowym w Kluczborku przy ul. Katowickiej 1, 46-200 Kluczbork, pokój nr 304. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, z obowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty do której przystępuje ustawową formą wadium oferta jego zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej- art. 46 ust 4a ustawy PZP). 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; c) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy, d) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami Termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork w pokoju nr 211, nie później niż do dnia 21.06.2018 r. do godz. 9:00 Wykonawca powinien zamieścić ofertę wraz z załącznikami kopercie która powinna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób: Powiat Kluczborski ul. Katowicka 1 46-200 Kluczbork Oferta do przetargu nieograniczonego na: „Opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku i jednostkach organizacyjnych Powiatu Kluczborskiego zakup sprzętu informatycznego” - Nie otwierać przed 21.06.2018 r. godz. 9:30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)