Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych”.

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572555-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego A4, typ drukarki: laserowa kolorowa, funkcje: drukowanie, kopiowanie, skanowanie,faksowanie w terminie obowiązywania umowy tj. do 15.07.2018r. Dostawy będą realizowane do siedziby prowadzącego postępowanie w ECKiW OHP Roskosz 23, 21-500 Biała Podlaska w budynku administracyjnym w sekretariacie.
Dodatkowe informacje zawarte są w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9d1b393-c1a2-4511-8c30-563deca69800
Biuletyn 572555-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt systemowy „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” współfinansowanego ze środków unijnych EFS w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16 z dnia 30 listopada 2017r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Prowadzącym postępowanie jest Europejskie Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Roskoszy reprezentowane przez Karola Sudewicza – Dyrektora ECKiW OHP, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPE.012.1.34.2018 z dnia 21 lutego 2018 roku. Dane adresowe i kontaktowe: Roskosz 23, 21-500 Biała Podlaska Strona internetowa : Główna: www. http://eckiw-roskosz.ohp.pl/; BIP – zamówienia publiczne: www. http://ohproskosz.bip-e.pl/ Adres e-mail : eckiwroskosz@ohp.pl Godziny urzędowania : 7.30 - 15.30 Telefon/ fax 83 344 41 17 NIP 537-21-40-912; REGON 030314732
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych”.
Numer referencyjny ZP9/Urządzenie wielofunkcyjne/OSDZ YEI/2018/Roskosz
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego A4, typ drukarki: laserowa kolorowa, funkcje: drukowanie, kopiowanie, skanowanie,faksowanie w terminie obowiązywania umowy tj. do 15.07.2018r. Dostawy będą realizowane do siedziby prowadzącego postępowanie w ECKiW OHP Roskosz 23, 21-500 Biała Podlaska w budynku administracyjnym w sekretariacie. Dodatkowe informacje zawarte są w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust 11 oświadczenia stanowią treść formularza ofertowego załącznik Nr 1 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 15.06.2018 r., zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)