| GuidZP400 |
b9d1b393-c1a2-4511-8c30-563deca69800
|
| Biuletyn |
572555-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
| Regon |
700128000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
| Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
| Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt systemowy „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” współfinansowanego ze środków unijnych EFS w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16 z dnia 30 listopada 2017r.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Prowadzącym postępowanie jest Europejskie Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych
Hufców Pracy w Roskoszy reprezentowane przez Karola Sudewicza – Dyrektora ECKiW OHP,
działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPE.012.1.34.2018 z dnia 21 lutego 2018
roku. Dane adresowe i kontaktowe: Roskosz 23, 21-500 Biała Podlaska Strona internetowa :
Główna: www. http://eckiw-roskosz.ohp.pl/; BIP – zamówienia publiczne: www.
http://ohproskosz.bip-e.pl/ Adres e-mail : eckiwroskosz@ohp.pl Godziny urzędowania : 7.30 -
15.30 Telefon/ fax 83 344 41 17 NIP 537-21-40-912; REGON 030314732
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych”.
|
| Numer referencyjny |
ZP9/Urządzenie wielofunkcyjne/OSDZ YEI/2018/Roskosz
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego A4, typ drukarki: laserowa kolorowa, funkcje: drukowanie, kopiowanie, skanowanie,faksowanie w terminie obowiązywania umowy tj. do 15.07.2018r. Dostawy będą realizowane do siedziby prowadzącego postępowanie w ECKiW OHP Roskosz 23, 21-500 Biała Podlaska w budynku administracyjnym w sekretariacie.
Dodatkowe informacje zawarte są w SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-07-15T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.
12-23 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust 11
oświadczenia stanowią treść formularza ofertowego załącznik Nr 1 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych
umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni
praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach
publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 15.06.2018 r., zmiany terminu
wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich,
o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów
ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np.
zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna
dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Przewidziane powyżej okoliczności
stanowiące podstawę zmian do umowy stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek
wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej
pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
|