Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572506-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 337000007, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej, papieru toaletowego i chusteczek higienicznych oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części:
Część I -Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Część II -Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
Część III -Sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1B do SIWZ.
Część IV -Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1C do SIWZ.
Załącznikiem do formularza oferty jest: Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 1A, Załącznik Nr 1B, Załącznik Nr 1C określające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), odpowiednio do części na którą składana jest oferta.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, w odniesieniu do wszystkich części zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego znaki towarowe, marki lub nazwy handlowe służą jedynie określeniu klasy produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo podane zostało w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wzorcowy model stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości) oraz skład, jak na etykietach produktów, wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację w odniesieniu do składu, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
W kolumnie trzeciej Załącznika Nr 1, Załącznika Nr 1A, Załącznik Nr 1B, Załącznik Nr 1C Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta.
2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z zastosowaną normą jakości. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z zastosowaną normą jakości.
b)Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwane plomby, zabrudzenia. Artykuły muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów
o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania).
c)Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i odpowiednią temperaturę surowca. Pojemniki plastikowe,
z pokrywami, czyste. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd środka.
d)Termin przydatności/ważności artykułów chemii gospodarczej będących przedmiotem zamówienia dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
e)Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
-datę minimalnej trwałości albo termin przydatności;
-dane identyfikujące producenta środka;
-dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek;
-zawartość netto lub liczbę sztuk środka w opakowaniu;
f)W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości), skład chemiczny, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać,
iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
3.Ilości podane w Załącznikach Nr: 1, 1A, 1B i 1C stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo:
1)rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania,
2)zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
3)zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej.
4)zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego,
4.Wykonawca zobowiązany jest do:
a)Dostarczania towarów do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego, własnym transportem na własny koszt i ryzyko,
b)Dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
c)Dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty vat i kwoty brutto,
d)Terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru
u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu,
a ceną wynikającą z umowy – w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie,
e)Użyczenia nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazynu Zamawiającego na okres do następnej dostawy,
f)W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania wcześniejszego zgłoszenia dostawcy oraz środka transportu w punkcie odbioru zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wskazać osoby dokonujące dostaw podając ich imię, nazwisko, numer dowodu osobistego oraz środki transportu ze szczególnym uwzględnieniem marki pojazdu oraz jego numeru rejestracyjnego zgodnie z tabelką zawartą w umowie,
5. Części przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
CZĘŚĆ II SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W SIERADZU
CZĘŚĆ III SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
CZĘŚĆ IV SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
8.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę
11.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dysponowania lub zatrudnienia osób fizycznych (minimum 2 pracowników ) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę – wyznaczonych do wykonania niezbędnych czynności w trakcie realizacji zamówienia , tj. dwóch pracowników np.: magazynier, fakturzysta (dot. wszystkich części zamówienia, odrębnie dla każdej części) polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.).
11.2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni zatrudnienie ww. osób na cały okres realizacji zamówienia.
11.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w pkt 11.1. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny.
11.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 11.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 pkt 2 litera d) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.1 czynności.
12.Podwykonawstwo
1)Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia.
2)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
3)Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne.
4)W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ze wskazaniem firm tych podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9928a7ee-e334-4e77-8f22-5e97b5ad0bd6
Biuletyn 572506-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Regon 14273269300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Antoniego Kocjana
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01473
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 328 60 01
Zamawiajacy fax 22 328 60 50
Zamawiajacy email m.zakrzewska@igbmazovia.pl
Adres strony url www.igbmazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.igbmazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbmazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części
Numer referencyjny 2/06/2018/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej, papieru toaletowego i chusteczek higienicznych oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części: Część I -Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Część II -Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Część III -Sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1B do SIWZ. Część IV -Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1C do SIWZ. Załącznikiem do formularza oferty jest: Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 1A, Załącznik Nr 1B, Załącznik Nr 1C określające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), odpowiednio do części na którą składana jest oferta. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, w odniesieniu do wszystkich części zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego znaki towarowe, marki lub nazwy handlowe służą jedynie określeniu klasy produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo podane zostało w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wzorcowy model stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości) oraz skład, jak na etykietach produktów, wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację w odniesieniu do składu, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. W kolumnie trzeciej Załącznika Nr 1, Załącznika Nr 1A, Załącznik Nr 1B, Załącznik Nr 1C Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z zastosowaną normą jakości. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z zastosowaną normą jakości. b)Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwane plomby, zabrudzenia. Artykuły muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). c)Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i odpowiednią temperaturę surowca. Pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd środka. d)Termin przydatności/ważności artykułów chemii gospodarczej będących przedmiotem zamówienia dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. e)Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: -datę minimalnej trwałości albo termin przydatności; -dane identyfikujące producenta środka; -dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek; -zawartość netto lub liczbę sztuk środka w opakowaniu; f)W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości), skład chemiczny, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3.Ilości podane w Załącznikach Nr: 1, 1A, 1B i 1C stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo: 1)rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania, 2)zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, 3)zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej. 4)zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, 4.Wykonawca zobowiązany jest do: a)Dostarczania towarów do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego, własnym transportem na własny koszt i ryzyko, b)Dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, c)Dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty vat i kwoty brutto, d)Terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy – w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie, e)Użyczenia nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazynu Zamawiającego na okres do następnej dostawy, f)W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania wcześniejszego zgłoszenia dostawcy oraz środka transportu w punkcie odbioru zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wskazać osoby dokonujące dostaw podając ich imię, nazwisko, numer dowodu osobistego oraz środki transportu ze szczególnym uwzględnieniem marki pojazdu oraz jego numeru rejestracyjnego zgodnie z tabelką zawartą w umowie, 5. Części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA CZĘŚĆ II SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W SIERADZU CZĘŚĆ III SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA CZĘŚĆ IV SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 8.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę 11.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dysponowania lub zatrudnienia osób fizycznych (minimum 2 pracowników ) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę – wyznaczonych do wykonania niezbędnych czynności w trakcie realizacji zamówienia , tj. dwóch pracowników np.: magazynier, fakturzysta (dot. wszystkich części zamówienia, odrębnie dla każdej części) polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). 11.2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni zatrudnienie ww. osób na cały okres realizacji zamówienia. 11.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w pkt 11.1. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. 11.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 11.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 pkt 2 litera d) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.1 czynności. 12.Podwykonawstwo 1)Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. 2)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. 3)Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne. 4)W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ze wskazaniem firm tych podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: Wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min: dla Części I zamówienia 350 000,00 zł dla Części II zamówienia 40 000,00 zł dla Części III zamówienia 8 000,00 zł dla Części IV zamówienia 90 000,00 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie, trzy bądź cztery Części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie, trzy bądź cztery Części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla Część I – 11 000,00 zł Dla Część II – 1 400,00 zł Dla Części III- 190,00 zł Dla Części IV – 2 700,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego Nr rachunku: 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002. 4. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „dotyczy przetargu – numer sprawy 2/06/2018/D, Część …” Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA; ul. Kocjana 3; 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 76. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 6. Zwrot wadium; zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych. 2) Miejscem dostarczenia jest Sala Widzeń, Paczki i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa – Białołęka ul. Ciupagi 1, Sala widzeń i Wypiska w Zakładzie Karnym Warszawa – Białołęka ul. Ciupagi 1b, Sala Widzeń OZ Bemowo, Bar Grodzki ul. Kocjana 3, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa – Służewiec ul. Kłobucka 5, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa – Grochów ul. Chłopickiego 71 oraz Wypiska OZ Popowo ul. Nadbużańska 41. 3) Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4) Zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek wymienionych w Załączniku Nr 1, to jest: a) poz. 9 – Żel pod prysznic 250ml typu Adidas – 1 szt b) poz. 56 – Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni, asortyment, 130ml typu Cztery Pory Roku – 1 szt c) poz. 61 – Papier toaletowy rumiankowy 8szt. – 1 szt d) poz. 125 – Ręcznik papierowy, opakowanie posiada dwie rolki składające się z wysokiej jakości, dwuwarstwowego papieru typu Foxy Mega – 1 szt e) poz. 171. – Płyn do płukania tkanin asortyment 930ml typu Lenor – 1 szt f) poz. 209 – Wygładzające mleczko do ciała asortyment 250ml typu Nivea – 1 szt g) poz. 219 - Żel do golenia dla mężczyzn asortyment 200ml typu Nivea – 1 szt h) poz. 235 – Worki na śmieci czarne HD 35L typu Oskar – 1 szt i) poz. 258 - Szampon do włosów asortyment 250ml typu Schauma - 1 szt j) poz. 275 - Proszek do prania asortyment 300g typu Vizir - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W SIERADZU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych. 2) Miejscem dostarczenia jest przywięzienna Kantyna przy Zakładzie Karnym w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz – Sala Widzeń. 3) Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4) Zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek wymienionych w Załączniku Nr 1A, to jest: a) poz. 10 – Papier szary A'8 36M typu Domowy– 1 szt. b) poz. 11 – Ręcznik kuchenny biały 2szt typu Delikato – 1 szt. c) poz. 13 – Żel do golenia dla mężczyzn asortyment 200ml typu Gillette – 1 szt. d) poz. 19 – Szampon do włosów asortyment 250ml typu Nivea– 1 szt. e) poz. 22. – Worki na śmieci czarne HD 60L typu Oskar – 1 szt. f) poz. 27 – Proszek do prania, do białego lub koloru, 300g typu Bryza – 1 szt. g) poz. 34 - Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni, asortyment, 130ml typu Cztery Pory Roku – 1 szt. h) poz. 35 – Balsam do ciała 300ml asortyment typu Ziaja Yego – 1 szt. i) poz. 44 - Żel pod prysznic asortyment 400ml typu On Line - 1 szt. j) poz. 61 - Płyn do płukania tkanin asortyment 930ml typu Lenor - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych. 2) Miejscem dostarczenia środków do pielęgnacji i mycia używane w myjniach samochodowych. jest: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Oddział w Warszawie Mokotowie ul. Rakowiecka 37A w Warszawie. 3) Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4) Zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek wymienionych w Załączniku Nr 1B, to jest: a) poz. 1 – Wosk w płynie – 1 szt. b) poz. 4 – Odświeżacz powietrza – 1 szt. c) poz. 10 – Preparat do usuwania owadów – 1 szt. d) poz. 14 – Specjalistyczna pasta do mycia rąk – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, mydła, detergentów, preparatów myjących i piorących, rękawic gumowych i jednorazowych, środków higieny osobistej, papierów i ręczników papierowych oraz produktów z tworzyw sztucznych używanych w gospodarstwie domowym. 2) Miejscem dostarczenia środków chemicznych jest Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, Stołówka Pracownicza Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Rakowiecka 37A w Warszawie, Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Oddział w Warszawie Mokotowie ul. Rakowiecka 37A w Warszawie, Bufet Politechnika Warszawska ul. Narbutta 85 w Warszawie. 3) Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4) Zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek wymienionych w Załączniku Nr 1C, to jest: a) Poz. 110 - Ręczniki papierowe składane, białe typu ,,ZZ” 25 x 23 cm – 1 szt. z opakowania, b) Poz. 115 - Papier toaletowy biały np, typ: VELVET XXL – 1 szt. z opakowania, c) Poz. 93 - Mydło 5kg w płynie, kolor : biały, seledynowy, wrzosowy. – 1 szt., d) Poz. 2 - Balsam do mycia naczyń opakowanie 5L, np. typ: BALSAM EFEKT EXTRA – 1 szt., e) Poz. 3 - Uniwersalny płyn do mycia, pojemność 1L, np.typ: AJAX – 1 szt., f) Poz. 11 - Preparat myjąco -dezynfekujący do profesjonalnego stosowania, pojemność 750 ml, np. typ: DOMESTOS – 1 szt., g) Poz. 57 - Ścierka z mikrofazy 30 x30 cm– 1 szt., h) Poz. 82 - Worki foliowe LDPE 240 l o wymiarach 131/60 cm, czarne, 10 szt. na rolce, minimum 60 mikronów – 1 szt. i) Poz. 52 - Zmywaki kuchenne 10,5 x 7,5 x 3 cm – 1szt.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)