GuidZP400 |
3f7a33b7-72d6-418b-92c8-244e3c13a143
|
Biuletyn |
570091-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
24154217700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piekary Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41940
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 39 38 100
|
Zamawiajacy fax |
32 39 38 127
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.piekary.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.piekary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.piekary.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrdnictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego - budynek dyrekcji, I piętro, sekretariat AD.09, adres 41- 940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Poradni Endoskopowej.
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/10/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Poradni Endoskopowej.Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą dowolną ilość pakietów.
Pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji dostawy określono w załącznikach nr 2 i nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie: od daty zawarcia umowy do 31.10.2018 r. Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewniał bezpieczeństwo pacjentom jak również komfort pracy personelowi medycznemu. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Zaoferowane do przetargu wyroby medyczne muszą być dopuszczenie do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jedn. Dz.U.z 2017 poz. 211 ze zm. ). Oferowane do przetargu wyroby muszą posiadać cechy wskazane w opisie i odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w SIWZ Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany, oznakowany w języku polskim, etykietą zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz "jałowe", "sterylne" jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. Zamawiający wymaga, aby instrukcje dołączone do przedmiotu zamówienia były sporządzone w języku polskim.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. ilości hospitalizowanych pacjentów w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej umowie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w § 4 ust. 1, poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego, przy zastrzeżeniu iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust 2. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1.
W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 Sprzęt endoskopowy różny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 7 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 Sprzęt endoskopowy różny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 3 pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 Markery węglowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 1 pozycję wskazaną w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |