DOSTAWA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573448-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Gostyniu.

Zamawiający podzielił zamówienie na 29 pakietów:

PAKIET NR 1 Sprzęt jednorazowego użytku - różne
PAKIET NR 2 Rękawice diagnostyczne
PAKIET NR 3 Odzież ochronna jednorazowego użytku
PAKIET NR 4 Wyroby medyczne I
PAKIET NR 5 Wyroby medyczne II
PAKIET NR 6 Papiery medyczne
PAKIET NR 7 Wyroby medyczne III
PAKIET NR 8 Wyroby medyczne IV
PAKIET NR 9 Kaniule
PAKIET NR 10 Wyroby medyczne V
PAKIET NR 11 Wyposażenie bloku operacyjnego
PAKIET NR 12 Klipsy do laparoskopii
PAKIET NR 13 Próżnociąg
PAKIET NR 14 Asortyment jednorazowy
PAKIET NR 15 Pościel jednorazowa
PAKIET NR 16 Rękawice diagnostyczne nitrylowe
PAKIET NR 17 Rękawice chirurgiczne
PAKIET NR 18 Asortyment do wstrzykiwacza kontrastu
PAKIET NR 19 Wyroby medyczne VI
PAKIET NR 20 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny
PAKIET NR 21 Strzykawki dwuczęściowe
PAKIET NR 22 Sprzęt anestezjologiczny
PAKIET NR 23 Wyroby medyczne VII
PAKIET NR 24 Taśmy do leczenia nietrzymania moczu
PAKIET NR 25 Akcesoria endoskopowe
PAKIET NR 26 Akcesoria do laktatora
PAKIET NR 27 Torba na wymiociny
PAKIET NR 28 Akcesoria endoskopowe II
PAKIET NR 29 Pieluchomajtki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0e43bd8-59b4-4433-8c7f-f64a070a8be3
Biuletyn 573448-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Regon 411050155
Zamawiajacy adres ulica Pl. K. Marcinkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8/9
Zamawiajacy miejscowosc Gostyń
Zamawiajacy kod pocztowy 63-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 572 67 00 do 04
Zamawiajacy fax 65 572 11 01
Zamawiajacy email przetargi.spzozgostyn@gmail.com
Adres strony url www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 9, 63-800 Gostyń
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu. Zamawiający podzielił zamówienie na 29 pakietów: PAKIET NR 1 Sprzęt jednorazowego użytku - różne PAKIET NR 2 Rękawice diagnostyczne PAKIET NR 3 Odzież ochronna jednorazowego użytku PAKIET NR 4 Wyroby medyczne I PAKIET NR 5 Wyroby medyczne II PAKIET NR 6 Papiery medyczne PAKIET NR 7 Wyroby medyczne III PAKIET NR 8 Wyroby medyczne IV PAKIET NR 9 Kaniule PAKIET NR 10 Wyroby medyczne V PAKIET NR 11 Wyposażenie bloku operacyjnego PAKIET NR 12 Klipsy do laparoskopii PAKIET NR 13 Próżnociąg PAKIET NR 14 Asortyment jednorazowy PAKIET NR 15 Pościel jednorazowa PAKIET NR 16 Rękawice diagnostyczne nitrylowe PAKIET NR 17 Rękawice chirurgiczne PAKIET NR 18 Asortyment do wstrzykiwacza kontrastu PAKIET NR 19 Wyroby medyczne VI PAKIET NR 20 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny PAKIET NR 21 Strzykawki dwuczęściowe PAKIET NR 22 Sprzęt anestezjologiczny PAKIET NR 23 Wyroby medyczne VII PAKIET NR 24 Taśmy do leczenia nietrzymania moczu PAKIET NR 25 Akcesoria endoskopowe PAKIET NR 26 Akcesoria do laktatora PAKIET NR 27 Torba na wymiociny PAKIET NR 28 Akcesoria endoskopowe II PAKIET NR 29 Pieluchomajtki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z poźn. zm.) - jeżeli dotyczy Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie dostarczyć kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) w terminie wskazanym przez Zamawiającego - dotyczy ppkt. a). b) Próbki: Pakiet 1 – pozycje - 11,32,59,74,83,84,85,92,93,115,116,133 – po 1 sztuce Pakiet 3 – pozycje - 1,3,5,6 – po 1 sztuce Pakiet 6 - pozycje - 4,5,6 – po 1 sztuce Pakiet 9- pozycje - 4,5,6 – po 1 sztuce Pakiet 11 – pozycje - 3,10 – po 1 sztuce Pakiet 14 – pozycje - 13,23 – po 1 sztuce Pakiet 15 – pozycja - 1 – 1 sztuka Pakiet 18 – pozycje - 1,2,3 – po 1 sztuce Pakiet 20 - pozycje - 6,7,8 – po 1 sztuce Pakiet 21 – pozycje - 1,2,3,4 – po 2 sztuki Pakiet 22 – pozycje - 5,6,7 – po 1 sztuce Pakiet 25 – pozycje - 1,2,3 – po 1 sztuce Pakiet 27 – pozycja - 1 – 1 sztuka Należy wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. c) Katalogi, foldery (w języku polskim) itp. zawierające opisy/parametry oferowanych wyrobów z zaznaczeniem oferowanej pozycji (którego pakietu i pozycji dotyczy) np. poprzez obrysowanie flamastrem
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ 1) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Do oferty należy dołączyć: a) Formularz asortymentowo - cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów lub dokument(-y), z którego(-ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: 1) zmiana danych Dostawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, 2) zmiana wynagrodzenia Dostawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana w tym zakresie jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowej ceny a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofertą Dostawcy, 4) zmiana towaru poprzez jego zastąpienie nowocześniejszym o lepszych parametrach przy czym zmiana w tym zakresie jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowej ceny a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofertą Dostawcy, 5) zmiana ceny poszczególnego asortymentu w przypadku konieczności wprowadzenia takiej zmiany w związku z ustaleniem lub zmianą ceny urzędowej, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia lub obniżenia cen urzędowych jak również dodania nowego czy też skreślenia asortymentu z wykazu objętego cenami urzędowymi, 6) obniżenia cen poszczególnego asortymentu przez Dostawcę, 7) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 8) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Dostawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, b) niewywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja itp.). 2. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 136 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne - 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież ochronna jednorazowego użytku - 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne I - 20 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne II - 19 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Papiery medyczne - 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne III - 15 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne IV- 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kaniule- 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne V - 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyposażenie bloku operacyjnego - 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy do laparoskopii - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Próżnociąg - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment jednorazowy - 23 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pościel jednorazowa - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne nitrylowe - 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne - 36 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment do wstrzykiwacza kontrastu - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne VI - 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny - 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Strzykawki dwuczęściowe - 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt anestezjologiczny - 13 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne VII - 18 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Taśmy do leczenia nietrzymania moczu - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria endoskopowe - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do laktatora - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Torba na wymiociny - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria endoskopowe II - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieluchomajtki - 8 pozycji
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)