Zakup i dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573323-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na 18 części, zwane dalej pakietami, tj.:

PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA

PAKIET 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO

PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII

PAKIET 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII,

PAKIET 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI

PAKIET 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ

PAKIET 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM

PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU.

PAKIET 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG)

PAKIET 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI
I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU

PAKIET 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE

PAKIET 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ.

PAKIET 13 - ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM

PAKIET 14 - ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI

PAKIET 15 - PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH

PAKIET 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI

PAKIET 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY

PAKIET 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2123707-f67a-45ae-9970-706f2b23d81c
Biuletyn 573323-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża; godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/22/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 18 części, zwane dalej pakietami, tj.: PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA PAKIET 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII PAKIET 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII, PAKIET 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI PAKIET 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ PAKIET 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU. PAKIET 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG) PAKIET 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU PAKIET 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE PAKIET 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ. PAKIET 13 - ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM PAKIET 14 - ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI PAKIET 15 - PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH PAKIET 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI PAKIET 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY PAKIET 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: PAKIET 1 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 2 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 3 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 4 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 5 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 6 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 7 - od dnia 28 września 2018 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 8 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 9 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 10 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 11 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 12 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 13 – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 14 – od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 15 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 16 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 17- od dnia 2 sierpnia 2018 r. dnia 31 grudnia 2019 r. PAKIET 18 - od dnia 28 września 2018 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowane dostawy wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę – dotyczy wszystkich Pakietów b) dotyczy PAKIETU 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA - w przypadku produktu leczniczego Zamawiający wymaga świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym, ulotki informacyjne produktu. -w przypadku produktu biobójczego Zamawiający wymaga świadectwa rejestracji produktu biobójczego, pozwolenie na obrót produktem biobójczym, preparat posiada wpis do Wykazu Produktów Biobójczych, - preparaty przebadane w wymaganym zakresie według norm zawartych w normie PN-EN 14885:  Bakterie - EN 13727 lub 12791  Wirusy – EN 14476  Grzyby -EN 13624  Tbc – EN 14348 Ponadto Zamawiający wymaga: • raportów badań potwierdzających skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. • kart charakterystyki produktu biobójczego c) dotyczy PAKIETU 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO Zamawiający wymaga: -świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym - oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.); Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.); Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ; Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.); d) PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII Zamawiający wymaga: -świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym - oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.); Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.); Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ; Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.); e) dotyczy PAKIETU 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII, Zamawiający wymaga: -świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym - oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.); Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.); Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ; Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.); f) dotyczy PAKIETU 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI Zamawiający wymaga: - świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym - oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.); Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.); Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ; Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.); g) dotyczy PAKIETU 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity) 3. deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą 4. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 5. świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) 6. Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym, 7. Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. 8. Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. h) dotyczy PAKIETU 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: a) Kart charakterystyki substancji chemicznej. b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity) c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) f) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. g) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. i) PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: a) Kart charakterystyki substancji chemicznej. b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity) c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) f) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. g) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. j) dotyczy PAKIETU 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG) ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1) Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity) 3) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą 4) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 5) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) 6) Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym, 7) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. 8) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. k) dotyczy PAKIETU 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: a) Kart charakterystyki substancji chemicznej. b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity) c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) f) Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym, g) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. h) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. l) dotyczy PAKIETU 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: a) Kart charakterystyki substancji chemicznej. b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity) c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) f) Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym, g) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. h) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. ł) dotyczy PAKIETU 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1) Dokumentów potwierdzających skuteczność dezynfekcji w wymaganym zakresie, poparte badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratoria. 2) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. 3) Kart charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. o) dotyczy PAKIETU 13- ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1. Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. 2. Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 3. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) 4. Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V oraz PN-EN 13704 dla S. 5. Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. p) dotyczy PAKIETU 14- ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: a) Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. b) Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. c) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. r) dotyczy PAKIET 15 -PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: a) Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. b) Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. c) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926) d) Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V – pozycja 3 w tabeli. e) Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V oraz potwierdzenie działania na spory Clostridium difficile- pozycja 6 w tabeli. f) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. s) dotyczy PAKIETU 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1. Kart charakterystyki produktu chemicznego. 2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu. 3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów. t) dotyczy PAKIETU 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1. Kart charakterystyki produktu chemicznego. 2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu. 3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów. u) dotyczy PAKIETU 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1. Kart charakterystyki produktu chemicznego. 2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu. 3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów. Zamawiający wymaga, aby na ww. dokumentach wskazany były numer Pakietu oraz numer pozycji, których dotyczą dokumenty. Zamawiający wymaga zastosowanie w dokumentach czcionki min. 10. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe (wg załącznika nr 4 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie: a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy, b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, c) przewidzianym w ustawie PZP, d) poszczególnych pozycji asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie zakończeniem produkcji lub wycofania z rynku danego produktu; nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie, e) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Zamawiającego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy. 2. Strony przewidują dokonanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w wypadku, gdy zmianie ulegną: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli Umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 następuje na uzasadniony, pisemny wniosek Strony występującej o wprowadzenie zmian. Uzasadnienie wniosku powinno być poparte dowodami, z których jednoznacznie będzie wynikać wpływ zmian, o których mowa w ust. 2 lit. a) -c) na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Strona występująca o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia zobowiązana jest złożyć wniosek z co najmniej 1 - miesięcznym wyprzedzeniem przed planową datą obowiązywania zmienionego wynagrodzenia Sprzedawcy. Wraz z wnioskiem (oraz dowodami, o których mowa powyżej) Strona wnioskująca o wprowadzenia zmian, przedkłada projekt aneksu do umowy regulujący zmianę wynagrodzenia Sprzedawcy. 4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa PAKIET 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa PAKIET 13 - ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa PAKIET 14 - ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PAKIET 15 - PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa PAKIET 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa PAKIET 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa PAKIET 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)