Dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach; pakiet nr 1 – Videoenteroskop, pakiet nr 2 – Myjnia endoskopowa - 2 sztuki

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572381-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach; pakiet nr 1 – Videoenteroskop, pakiet nr 2 – Myjnia endoskopowa- 2 sztuki (20/2018).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 266de17a-58e4-4173-908e-2a214a439f6e
Biuletyn 572381-N-2018
Zamawiajacy nazwa 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
Regon 19059495700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polanki
Zamawiajacy adres numer domu 117
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80305
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 526 407
Zamawiajacy email przetargi@7szmw.pl
Adres strony url www.7szmw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.7szmw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.7szmw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Kancelarii jawnej 7 Szpitala Marynarki Wojennej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach; pakiet nr 1 – Videoenteroskop, pakiet nr 2 – Myjnia endoskopowa - 2 sztuki
Numer referencyjny 20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach; pakiet nr 1 – Videoenteroskop, pakiet nr 2 – Myjnia endoskopowa- 2 sztuki (20/2018). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 179000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Złożone oświadczenie (zał. nr 2b do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
Zakresie warunkow udzialu Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
Inne dokumenty niewymienione 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy (minimum 2; należy załączyć referencje dotyczące dostaw podobnych sprzętów o podobnej kwocie do przedmiotu zamówienia) te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: w pakiecie nr 1-2 – 100.000,00 PLN. 6) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców, kwestie dotyczące podwykonawstwa są regulowane przez Ustawę Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 143a-d Pzp. 7) W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. a. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji w właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii (nie dotyczy oświadczeń). Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Wadium nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Ofertę należy złożyć w Kancelarii jawnej 7 Szpitala Marynarki Wojennej, ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w 'Projekcie umowy', który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dopuszczalne zmiany zgodnie z § 10 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET nr 1 - Videoenteroskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach; pakiet nr 1 – Videoenteroskop, pakiet nr 2 – Myjnia endoskopowa- 2 sztuki (20/2018). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET nr 2 - Myjnia endoskopowa - 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach; pakiet nr 1 – Videoenteroskop, pakiet nr 2 – Myjnia endoskopowa- 2 sztuki (20/2018). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria przedstawienie w ofercie dodatkowego okresu gwarancyjnego
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)