Dostawa doposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach w Technikum nr 2 z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Powiat Jarociński
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573228-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 343281003, 429991006, 397122008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach w Technikum nr 2 z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie, realizowane w ramach projektu „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Część I – Dostawa doposażenia pracowni hotelarskiej
Część II – Dostawa doposażenia pracowni fryzjerskiej
Część III – Dostawa doposażenia pracowni samochodowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 95061626-92bf-4844-a6f5-de0f2edfa737
Biuletyn 573228-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Jarociński
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości 10-12
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 472 920
Zamawiajacy fax 627 473 337
Zamawiajacy email starostwo@powiat-jarocinski.pl
Adres strony url www.powiat-jarocinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-jarocinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10; 63-200 Jarocin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa doposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach w Technikum nr 2 z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie
Numer referencyjny R.RI.272.15.2018.BU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach w Technikum nr 2 z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie, realizowane w ramach projektu „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część I – Dostawa doposażenia pracowni hotelarskiej Część II – Dostawa doposażenia pracowni fryzjerskiej Część III – Dostawa doposażenia pracowni samochodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 34328100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII.1.1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ, 3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 3 i 4 SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Jarociński; adres siedziby i dane kontaktowe: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin tel. 62 747 15 96, fax 62 747 33 37; adres e mail: sekretariat@powiat-jarocinski.pl. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Jarocinie jest Pan Roman Król; kontakt e mail: ido@powiat-jarocinski.pl.*. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę doposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt I materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach w Technikum nr 2 z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach; znak sprawy: R.RI.272.15.2018.BU prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 9) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni hotelarskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42999100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni hotelarskiej - szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni fryzjerskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39712200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni fryzjerskiej - szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni samochodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34328100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni samochodowej - szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)