Dostawa kabli sygnałowych dla systemów kriogenicznych akceleratora liniowego oraz stanowiska Lund Test Stand 2 Europejskiego Źródła Spalacyjnego (ESS)

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-28 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573274-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 325811000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kabli sygnałowych akceleratora liniowego Europejskiego Źródła Spalacyjnego (CDL-EL) oraz stanowiska testowego Lund Test Stand 2 (CDL-LTS2).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- 6000 m 20-parowego kabla sygnałowego
- 1000 m 4-parowego kabla sygnałowego
- 1000 m 2-parowego kabla sygnałowego
2. Europejskie Źródło Spalacyjne (ESS) jest to konsorcjum 17 krajów europejskich, którego celem jest budowa i obsługa wiodącego w świecie centrum badań z wykorzystaniem neutronów. ESS będzie źródłem spalacyjnym wysokiej mocy zaprojektowanym do celów badań naukowych nad najbardziej podstawowymi elementami składowymi materii. Obiekt zostanie zbudowany w Lund, w południowo-zachodniej części Szwecji. Jednym z zadań koordynowanych oraz realizowanych przez Politechnikę Wrocławską w ramach wkładu polskiego do budowy Eliptycznego Akceleratora Liniowego jest dostawa, instalacja i opomiarowanie sekcji zaworowych w ramach Umowy zawartej w dniu 23 listopada 2016 r. pomiędzy European Spallation Source ERIC i Politechniką Wrocławską dotyczącą prac Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu pt. „ESS ERIC – European Spallation Source ERIC”, finansowanego przez Ministerstwo Nauki
i Szkolnictwa Wyższego Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie decyzji DIR/WK/2016/08 z dnia 12.07.2016 r.
3. Przedmiot dostawy obejmuje:
- produkcję lub zakup kabli sygnałowych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 4 do SIWZ,
- wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przez wszystkie stosowne dyrektywy europejskie dotyczące bezpieczeństwa użytkowania urządzeń technicznych zgodnie z wymaganiami
z Załącznika nr 4 do SIWZ,
- transport kabli sygnałowych do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego tj. do siedziby producenta systemów CDS-EL i CDS-LTS2, firmy Kriosystem Sp. z o.o. mieszczącej się pod adresem: ul. Fabryczna 16, 50-001 Wrocław, Polska, .
Wszelkie koszty związane z dostawą i rozładunkiem obciążają Wykonawcę.
Docelowym miejscem pracy przedmiotu zamówienia jest Siedziba ESS ERIC zlokalizowana pod adresem: Odarslövsvägen 113, 225 92 Lund, Szwecja
4. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ – Specyfikacja techniczna.
6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b0c8454-47f0-4bbf-9808-5fa0b60b88de
Biuletyn 573274-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kabli sygnałowych dla systemów kriogenicznych akceleratora liniowego oraz stanowiska Lund Test Stand 2 Europejskiego Źródła Spalacyjnego (ESS)
Numer referencyjny ZP/BZP/214/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kabli sygnałowych akceleratora liniowego Europejskiego Źródła Spalacyjnego (CDL-EL) oraz stanowiska testowego Lund Test Stand 2 (CDL-LTS2). Przedmiot zamówienia obejmuje: - 6000 m 20-parowego kabla sygnałowego - 1000 m 4-parowego kabla sygnałowego - 1000 m 2-parowego kabla sygnałowego 2. Europejskie Źródło Spalacyjne (ESS) jest to konsorcjum 17 krajów europejskich, którego celem jest budowa i obsługa wiodącego w świecie centrum badań z wykorzystaniem neutronów. ESS będzie źródłem spalacyjnym wysokiej mocy zaprojektowanym do celów badań naukowych nad najbardziej podstawowymi elementami składowymi materii. Obiekt zostanie zbudowany w Lund, w południowo-zachodniej części Szwecji. Jednym z zadań koordynowanych oraz realizowanych przez Politechnikę Wrocławską w ramach wkładu polskiego do budowy Eliptycznego Akceleratora Liniowego jest dostawa, instalacja i opomiarowanie sekcji zaworowych w ramach Umowy zawartej w dniu 23 listopada 2016 r. pomiędzy European Spallation Source ERIC i Politechniką Wrocławską dotyczącą prac Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu pt. „ESS ERIC – European Spallation Source ERIC”, finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie decyzji DIR/WK/2016/08 z dnia 12.07.2016 r. 3. Przedmiot dostawy obejmuje: - produkcję lub zakup kabli sygnałowych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 4 do SIWZ, - wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przez wszystkie stosowne dyrektywy europejskie dotyczące bezpieczeństwa użytkowania urządzeń technicznych zgodnie z wymaganiami z Załącznika nr 4 do SIWZ, - transport kabli sygnałowych do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego tj. do siedziby producenta systemów CDS-EL i CDS-LTS2, firmy Kriosystem Sp. z o.o. mieszczącej się pod adresem: ul. Fabryczna 16, 50-001 Wrocław, Polska, . Wszelkie koszty związane z dostawą i rozładunkiem obciążają Wykonawcę. Docelowym miejscem pracy przedmiotu zamówienia jest Siedziba ESS ERIC zlokalizowana pod adresem: Odarslövsvägen 113, 225 92 Lund, Szwecja 4. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ – Specyfikacja techniczna. 6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32581100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. 2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych) 2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi się składać z: 1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Jako odrębny Załącznik nr 3 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 3 do SIWZ oraz przewiduje następujące aneksy: 2.1 . Aneks przedmiotowy - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych przedmiotu dostawy – w szczególności: 2.1.1. w przypadku gdy wystąpi niedostępność na rynku podzespołów spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych podzespołów 2.1.2. pojawienie się na rynku podzespołów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu dostawy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego 2.2. Aneks cenowy - zgodnie z art. 142 ust. 5 uPzp oraz art. 144 ust. 1 pkt 6 uPzp, w szczególności: 2.2.1. dodanie do elementu/asortymentu, który nie został wyspecyfikowany w opisie przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, a który w trakcie prac okazał się niezbędny do zrealizowania zamówienia Zamawiającego lub który pozwoli na znaczące polepszenie parametrów przedmiotu zamówienia. 2.2.2. w przypadku zmiany zastosowanej technologii wykonania elementów stanowiących przedmiot zamówienia na lepszą (np. nowocześniejsze, mniej energochłonne), po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego 2.3. Aneks terminowy - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie realizacji umowy oraz poszczególnych etapów z powodów wskazanych w pkt 2.1 niniejszego rozdziału lub w szczególności: 2.3.1. uzasadnionych przestojów i opóźnień po stronie Wykonawcy związanych z opóźnieniem w dostawach podzespołów urządzenia od innych dostawców, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o przedłużenie terminu dostawy w formie pisemnej. Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 2.3.2. przestojów i opóźnień, które powstały po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o przedłużenie terminu dostawy w formie pisemnej. Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 2.3.3. doznania przez Wykonawcę przeszkody ze strony organu administracji państwowej uniemożliwiającej zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie, 2.3.4. wydawania decyzji i uzgodnień przez jednostki zewnętrzne z przekroczeniem terminów określonych przepisami prawa lub gdy takich brak z przekroczeniem przeciętnych terminów reakcji w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, iż dołożył wszelkich możliwych starań dla uzyskania uzgodnień i decyzji w terminie, 2.3.5. rozszerzenia zakresu prac powierzonych do wykonania Wykonawcy niniejszej umowy przez Zamawiającego w drodze udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z treścią właściwych przepisów odrębnych 2.3.6. zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, W takich przypadkach zmiana terminu wykonania umowy następuje o okres trwania powyższych przestojów i opóźnień. 2.4. Aneks polegający na dokonaniu zmiany niniejszej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 uPzp 2.5. Aneks dotyczący możliwości podpisania dokumentu cesji należności z umowy na rzecz banku Wykonawcy finansującego kontrakt 2.6. Aneks dotyczący zmiany zakresu (wielkości) dostawy w ramach poszczególnych etapów tj. możliwość dostarczenia asortymentu, który miał być dostarczony w ramach danego etapu w innym etapie, w takim przypadku płatność będzie dokonana za części faktycznie dostarczone Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 3. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych identyfikacyjnych i kontaktowych stron (np. siedziby, adresu do korespondencji, danych kontaktowych).
IV 4 4 data 2018-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)