GuidZP400 |
e35104db-a5f2-4d0d-be5c-f96f5fb288db
|
Biuletyn |
573175-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Puławach
|
Regon |
43061294800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dęblińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 889 05 34
|
Zamawiajacy fax |
81 887 41 22
|
Zamawiajacy email |
beata.niedzialek@sapopulawy.eu
|
Adres strony url |
http://www.gminapulawy.pl/oswiata/samorzadowa-administracja-placowek-oswiatowych.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działania 12.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni informatycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Nauka kluczem do sukcesu”
|
Numer referencyjny |
SAPO.271.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla szkół podstawowych niezbędnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach ww. projektu przez następujące szkoły na terenie gminy wiejskiej Puławy: Szkoła Podstawowa w Leokadiowie, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Szkoła Podstawowa w Gołębiu, Szkoła Podstawowa w Górze Puławskiej, Szkoła Podstawowa w Borowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
- Do oferty należy dołączyć wykaz ofertowanego sprzętu/oprogramowania ze wskazaniem modelu, symbolu oraz nazwy producenta, który powinien zawierać wszystkie urządzenia zawarte w formularzu ofertowym.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
- Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać
z dokumentów załączonych do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn.zm.)
9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy w Banku BGŻ BNP Paribas S. A. Oddział – Centrum Biznesowe Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Lublinie numer: 32160014621027652220000005 z adnotacją: Wadium – znak sprawy SAPO.271.4.2018
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego.
9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w oddzielnej kopercie, a nie łącznie z ofertą .
9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja jest zgodna z Prawem Zamówień Publicznych, musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, a w szczególności:
9.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formule: od dnia – do dnia.
9.5.3 gwarancja będzie zawierała zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
9.5.4 gwarancja będzie zawierała nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib.
9.5.5 zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych,
a w szczególności:
9.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
9.6.3 zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści poręczenia klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
9.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
9.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,
z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy.
9.9 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
9.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
9.13.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
9.13.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
9.13.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.14 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
9.15 Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:
a) zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi,
b) brakiem dostępności przedmiotu zamówienia na rynku związany z trwającym procesem produkcyjnym.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 może nastąpić zmiana terminu.
4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT;
2) zmiana zasad płatności. Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca wskaże, że Zamawiający nie jest objęty procedurą odwrotnego obciążenia VAT i zastosuje stawkę podatku VAT w ofercie i strony przyjmą w umowie zasadę klasycznego rozliczenia podatku VAT - a wiążące stanowiska organów skarbowych wskażą następnie na występowanie procedury odwrotnego obciążenia VAT w stosunkach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - Strony dokonają zmiany umowy, w ramach której Wykonawca zobowiąże się do wystawiania faktur zgodnie z regułami dotyczącymi procedury odwrotnego obciążenia VAT.
5. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy, tel. 81 8890534, e-mail: beata.niedzialek@sapopulawy.eu, reprezentowana przez Dyrektora;
administratorem bezpieczeństwa informacji w Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych jest Pan Daniel Koguciuk, e-mail: inspektor@cbi24.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa wyposażenia pracowni informatycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Nauka kluczem do sukcesu” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.);
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Udostępnione dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
_____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu
i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawne uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, wg wzoru określonego
w załączniku nr 6 do SIWZ.
|