GuidZP400 |
4e8783b4-50ae-4d7d-a73b-01afdb094a0d
|
Biuletyn |
573058-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
|
Regon |
276902504
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
207
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-914
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48323513364
|
Zamawiajacy fax |
+48323513369
|
Zamawiajacy email |
przetargi@srk.com.pl
|
Adres strony url |
www.srk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.srk.com.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 207 – KANCELARIA Spółki (pokój 109 - parter)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Strzelców Bytomskich 207; 41 - 914 Bytom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dzierżawa przetwornicy tyrystorowej dla potrzeb zasilania silnika napędowego maszyny wyciągowej szybu „Kolejowy I” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
|
Numer referencyjny |
CZOK/19/18/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie obejmuje dzierżawę tyrystorowej przetwornicy do zasilania silnika napędowego maszyny wyciągowej szybu „Kolejowy I”.
Tyrystorowa przetwornica będzie stanowiła źródło alternatywnego zasilania silnika napędowego maszyny wyciągowej szybu „Kolejowy I”, w stosunku do przetwornicy podstawowej pracującej w układzie Leonarda.
|
Cpv glowny przedmiot |
31711120-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się:
a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług lub kontrolę jakości posiadającymi uprawnienia w zakresie:
minimum 1 osoba kierownictwa ruchu posiadająca kwalifikacje osoby kierownika działu energomechanicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 2 sierpnia 2016 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego,
minimum 1 osoba dozoru ruchu posiadająca stwierdzone kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 2 sierpnia 2016 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego oraz stwierdzone kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami wykonującymi prace przy urządzeniach elektroenergetycznych na napięcie co najmniej 6kV, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
minimum 1 osoba dozoru ruchu posiadająca stwierdzone kwalifikacje osoby dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 2 sierpnia 2016 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego (Dz.U. poz. 1229) oraz stwierdzone kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami wykonującymi prace przy urządzeniach elektroenergetycznych na napięcie co najmniej 6kV, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003.89.828 z późn. zm.),
minimum 1 osoba brygadzisty (kierujący zespołem) brygady wykonującej prace powinien posiadać kwalifikacje wymagane dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń i sieci elektroenergetycznych na napięcie co najmniej 6 kV na stanowisku Eksploatacja, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania
5
kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003.89.828 z późn. zm.).
minimum 1 osoba rzeczoznawca ds. ruchu zakładu górniczego w zakresie maszyn wyciągowych: kwalifikacje zawodowe: Uprawnienia rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego nadane przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, zgodnie z art 71, 72 i 74 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i Górnicze (Dz.U. 163 poz. 981).
b) należytym wykonaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w tym co najmniej jedną dostawą w ramach jednej umowy polegającą na dostawie (dzierżawie) przetwornicy tyrystorowej dla potrzeb zasilania silników napędowych maszyn wyciągowych, o wartości minimum 120 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy:
1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu
Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby:
1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 2 – wzór dokumentu.
3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. załącznik nr 3 – wzór dokumentu.
4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi:
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - załącznik nr 4 – wzór dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ:
1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie dotyczącym spełniania wszystkich wymagań przez zaoferowany sprzęt, zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ – załącznik nr 4 do druku „OFERTA”.
2. Dokumentacje techniczno – ruchowe urządzeń pozwalające na identyfikację parametrów urządzeń oferowanych przez Wykonawcę zgodnie z pkt. II, ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA”
4. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do druku „OFERTA”.
5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”.
6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - załącznik nr 5 – wzór dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100)
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://laip-srk.coig.biz/
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Informaje przebiegu aukcji |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Warunki do licytacji |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie:
1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów,
2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wydzierżawiającego, w szczególności:
- wstrzymanie realizacji umowy przez Dzierżawcę ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych,
3) zmiany zakresu rzeczowego umowy:
a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy:
- poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Dzierżawcy w związku z dokonanymi u Dzierżawcy zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych.
4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wydzierżawiającego niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie,
5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wydzierżawiającego, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wydzierżawiającego nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
41
b) zmiana Wydzierżawiającego spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Dzierżawcy,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Dzierżawca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
7) Wydzierżawiającego, któremu Dzierżawca udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wydzierżawiający:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wydzierżawiającego lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Dzierżawcę zobowiązań Wydzierżawiającego względem jego podwykonawców;
8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp;
9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|