ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY DYDAKTYCZNEJ GIMNAZJUM W STAREJ KAMIENICY WRAZ Z ZAKUPEM SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA - DOSTAWA WYPOSAŻENIA-

Publication date 2018-06-18
End date 2018-06-28 00:00:00
Instytucja Gmina Stara Kamienica
Miejscowość Stara Kamienica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574925-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z transportem i montażem /instalacją w miejscu docelowym, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do siedziby Szkoły Podstawowej w Starej Kamienicy ( dawne Gimnazjum), zgodnie z zestawieniem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ).

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie na miejsce docelowej lokalizacji , montaż/instalację oraz próbne uruchomienie, a w razie takiej potrzeby – przeszkolenie minimum dwóch osób w obsłudze urządzenia.

Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu/wyposażenia była dostarczona jednorazowo oddzielnie dla każdej Części zamówienia.

Przedmiot zamówienia na czas transportu powinien zostać opakowany. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1. Wyposażenie komputerowe i multimedialne
Część 2. Wyposażenie pracowni tematycznych
Część 3. Wyposażenie meblowe

Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U.z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy.

Przedmiot zamówienia musi być kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenie nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).
Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania sprzętu i wyposażenia muszą być dostarczone w języku polskim.

Oferowane produkty powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2015 poz. 322) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej.
Wszystkie produkty/wyroby/urządzenia muszą posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt.

Na każdym sprzęcie elektrycznym musi znajdować się symbol CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r. poz. 806).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 7. jest załącznikiem do Oferty Wykonawcy. Ww karty szczegółowego wyposażenia oznaczone są w dokumentacji przetargowej jako pliki od (1) do (3).
Zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie pozycji katalogowych, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu. Wykonawca ma prawo - przyjąć wyposażenie z innego katalogu jako rozwiązanie równoważne.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym materiałom, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą miały te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć również ilość, skład i rodzaj zastosowanych elementów w poszczególnych urządzeniach.
W takim przypadku, do wykonawcy należy wskazanie, że oferowane przez niego wyposażenie jest wyposażeniem równoważnym do wskazanego przez Zamawiającego .

W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wszystkie przywołane w SIWZ oraz w załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardów i przykładowe , a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i sprzętu. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
3. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawę sprzętu i wyposażenia, liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta, wynosi minimum 24 miesiące.

Do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia – producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji, z zastrzeżeniem zdania następnego.
Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną.

Miejscem usunięcia wady jest miejsce lokalizacji zausterkowanego sprzętu i/lub wyposażenia tj. siedziba budynku dawnego gimnazjum, obecnie Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica 70, a jeżeli usuniecie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę.
W przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia- Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach co najmniej takich jak urządzenie uszkodzone.
Czas reakcji Wykonawcy na usuniecie usterki 24 godziny od powiadomienia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres i numer wskazany w Ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6bd8d123-5d22-4e3d-89c6-165183f1cad1
Biuletyn 574925-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Stara Kamienica
Regon 23082173000000
Zamawiajacy adres ulica Stara Kamienica
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Stara Kamienica
Zamawiajacy kod pocztowy 58512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 75 14 337
Zamawiajacy fax 75 75 14 337
Zamawiajacy email starakamienica@starakamienica.pl
Adres strony url www.starakamienica.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa – 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie - 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną. Poddziałanie 3-7.1.3 inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną- ZIT-AJ.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.starakamienica.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora wyznaczonego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Starej Kamienicy, 58-512 Stara Kamienica 41 lub bezpośrednio w sekretariacie - I piętro adres jw.
Nazwa nadana zamowieniu ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY DYDAKTYCZNEJ GIMNAZJUM W STAREJ KAMIENICY WRAZ Z ZAKUPEM SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA - DOSTAWA WYPOSAŻENIA-
Numer referencyjny RRG.ZP.271.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy trzy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa z transportem i montażem /instalacją w miejscu docelowym, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do siedziby Szkoły Podstawowej w Starej Kamienicy ( dawne Gimnazjum), zgodnie z zestawieniem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie na miejsce docelowej lokalizacji , montaż/instalację oraz próbne uruchomienie, a w razie takiej potrzeby – przeszkolenie minimum dwóch osób w obsłudze urządzenia. Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu/wyposażenia była dostarczona jednorazowo oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Przedmiot zamówienia na czas transportu powinien zostać opakowany. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1. Wyposażenie komputerowe i multimedialne Część 2. Wyposażenie pracowni tematycznych Część 3. Wyposażenie meblowe Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U.z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenie nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania sprzętu i wyposażenia muszą być dostarczone w języku polskim. Oferowane produkty powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2015 poz. 322) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej. Wszystkie produkty/wyroby/urządzenia muszą posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt. Na każdym sprzęcie elektrycznym musi znajdować się symbol CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r. poz. 806). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 7. jest załącznikiem do Oferty Wykonawcy. Ww karty szczegółowego wyposażenia oznaczone są w dokumentacji przetargowej jako pliki od (1) do (3). Zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie pozycji katalogowych, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu. Wykonawca ma prawo - przyjąć wyposażenie z innego katalogu jako rozwiązanie równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym materiałom, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą miały te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć również ilość, skład i rodzaj zastosowanych elementów w poszczególnych urządzeniach. W takim przypadku, do wykonawcy należy wskazanie, że oferowane przez niego wyposażenie jest wyposażeniem równoważnym do wskazanego przez Zamawiającego . W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wszystkie przywołane w SIWZ oraz w załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardów i przykładowe , a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i sprzętu. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. 3. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawę sprzętu i wyposażenia, liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta, wynosi minimum 24 miesiące. Do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia – producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji, z zastrzeżeniem zdania następnego. Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną. Miejscem usunięcia wady jest miejsce lokalizacji zausterkowanego sprzętu i/lub wyposażenia tj. siedziba budynku dawnego gimnazjum, obecnie Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica 70, a jeżeli usuniecie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę. W przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia- Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach co najmniej takich jak urządzenie uszkodzone. Czas reakcji Wykonawcy na usuniecie usterki 24 godziny od powiadomienia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres i numer wskazany w Ofercie.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin rozpoczęcia – planowany po podpisaniu umowy. Termin realizacji dla Części 1 - cykl 12 kolejnych dni kalendarzowych ( tj. orientacyjnie rozpoczęcie dostawy 30.07.2018 r. , zakończenie dostawy- nie później niż do 10.08.2018 r.) Termin realizacji dla Części 2 - cykl 12 kolejnych dni kalendarzowych ( tj. orientacyjnie rozpoczęcie dostawy 30.07.2018 r. , zakończenie dostawy- nie później niż do 10.08.2018 r.) Termin realizacji dla Części 3 - cykl 12 kolejnych dni kalendarzowych ( tj. orientacyjnie rozpoczęcie dostawy 30.07.2018 r. , zakończenie dostawy- nie później niż do 10.08.2018 r.) Za termin zakończenia zadania uważa się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego oddzielnie dla każdej Części zamówienia.
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu są tożsame dla każdej z Części
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Warunki udziału w postępowaniu są tożsame dla każdej z Części
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunki udziału w postępowaniu są tożsame dla każdej z Części
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) upzp. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV 4 4 data 2018-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie komputerowe i multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Części 1 - cykl 12 kolejnych dni kalendarzowych ( tj. orientacyjnie rozpoczęcie dostawy 30.07.2018 r. , zakończenie dostawy- nie później niż do 10.08.2018 r.)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa z transportem i montażem /instalacją w miejscu docelowym, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do siedziby Szkoły Podstawowej w Starej Kamienicy ( dawne Gimnazjum), zgodnie z zestawieniem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie na miejsce docelowej lokalizacji , montaż/instalację oraz próbne uruchomienie, a w razie takiej potrzeby – przeszkolenie minimum dwóch osób w obsłudze urządzenia. Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu/wyposażenia była dostarczona jednorazowo oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Przedmiot zamówienia na czas transportu powinien zostać opakowany. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1. Wyposażenie komputerowe i multimedialne Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U.z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawę sprzętu i wyposażenia, liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta, wynosi minimum 24 miesiące. Do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia – producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji, z zastrzeżeniem zdania następnego. Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną. Miejscem usunięcia wady jest miejsce lokalizacji zausterkowanego sprzętu i/lub wyposażenia tj. siedziba budynku dawnego gimnazjum, obecnie Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica 70, a jeżeli usuniecie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę. W przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia- Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach co najmniej takich jak urządzenie uszkodzone. Czas reakcji Wykonawcy na usuniecie usterki 24 godziny od powiadomienia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres i numer wskazany w Ofercie. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenie nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania sprzętu i wyposażenia muszą być dostarczone w języku polskim. Oferowane produkty powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2015 poz. 322) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej. Wszystkie produkty/wyroby/urządzenia muszą posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt. Na każdym sprzęcie elektrycznym musi znajdować się symbol CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r. poz. 806). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 7. jest załącznikiem do Oferty Wykonawcy. Ww karty szczegółowego wyposażenia oznaczone są w dokumentacji przetargowej jako pliki od (1) do (3). Zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie pozycji katalogowych, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu. Wykonawca ma prawo - przyjąć wyposażenie z innego katalogu jako rozwiązanie równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym materiałom, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą miały te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć również ilość, skład i rodzaj zastosowanych elementów w poszczególnych urządzeniach. W takim przypadku, do wykonawcy należy wskazanie, że oferowane przez niego wyposażenie jest wyposażeniem równoważnym do wskazanego przez Zamawiającego . W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wszystkie przywołane w SIWZ oraz w załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardów i przykładowe , a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i sprzętu. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni tematycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Części 2 - cykl 12 kolejnych dni kalendarzowych ( tj. orientacyjnie rozpoczęcie dostawy 30.07.2018 r. , zakończenie dostawy- nie później niż do 10.08.2018 r.)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa z transportem i montażem /instalacją w miejscu docelowym, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do siedziby Szkoły Podstawowej w Starej Kamienicy ( dawne Gimnazjum), zgodnie z zestawieniem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie na miejsce docelowej lokalizacji , montaż/instalację oraz próbne uruchomienie, a w razie takiej potrzeby – przeszkolenie minimum dwóch osób w obsłudze urządzenia. Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu/wyposażenia była dostarczona jednorazowo oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Przedmiot zamówienia na czas transportu powinien zostać opakowany. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 2. Wyposażenie pracowni tematycznych Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U.z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenie nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania sprzętu i wyposażenia muszą być dostarczone w języku polskim. Oferowane produkty powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2015 poz. 322) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej. Wszystkie produkty/wyroby/urządzenia muszą posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt. Na każdym sprzęcie elektrycznym musi znajdować się symbol CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r. poz. 806). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 7. jest załącznikiem do Oferty Wykonawcy. Ww karty szczegółowego wyposażenia oznaczone są w dokumentacji przetargowej jako pliki od (1) do (3). Zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie pozycji katalogowych, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu. Wykonawca ma prawo - przyjąć wyposażenie z innego katalogu jako rozwiązanie równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym materiałom, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą miały te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć również ilość, skład i rodzaj zastosowanych elementów w poszczególnych urządzeniach. W takim przypadku, do wykonawcy należy wskazanie, że oferowane przez niego wyposażenie jest wyposażeniem równoważnym do wskazanego przez Zamawiającego . W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wszystkie przywołane w SIWZ oraz w załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardów i przykładowe , a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i sprzętu. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. 3. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawę sprzętu i wyposażenia, liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta, wynosi minimum 24 miesiące. Do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia – producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji, z zastrzeżeniem zdania następnego. Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną. Miejscem usunięcia wady jest miejsce lokalizacji zausterkowanego sprzętu i/lub wyposażenia tj. siedziba budynku dawnego gimnazjum, obecnie Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica 70, a jeżeli usuniecie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę. W przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia- Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach co najmniej takich jak urządzenie uszkodzone. Czas reakcji Wykonawcy na usuniecie usterki 24 godziny od powiadomienia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres i numer wskazany w Ofercie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Części 3 - cykl 12 kolejnych dni kalendarzowych ( tj. orientacyjnie rozpoczęcie dostawy 30.07.2018 r. , zakończenie dostawy- nie później niż do 10.08.2018 r.)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa z transportem i montażem /instalacją w miejscu docelowym, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do siedziby Szkoły Podstawowej w Starej Kamienicy ( dawne Gimnazjum), zgodnie z zestawieniem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie na miejsce docelowej lokalizacji , montaż/instalację oraz próbne uruchomienie, a w razie takiej potrzeby – przeszkolenie minimum dwóch osób w obsłudze urządzenia. Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu/wyposażenia była dostarczona jednorazowo oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Przedmiot zamówienia na czas transportu powinien zostać opakowany. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 3. Wyposażenie meblowe Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U.z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenie nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania sprzętu i wyposażenia muszą być dostarczone w języku polskim. Oferowane produkty powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2015 poz. 322) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej. Wszystkie produkty/wyroby/urządzenia muszą posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt. Na każdym sprzęcie elektrycznym musi znajdować się symbol CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r. poz. 806). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 7. jest załącznikiem do Oferty Wykonawcy. Ww karty szczegółowego wyposażenia oznaczone są w dokumentacji przetargowej jako pliki od (1) do (3). Zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie pozycji katalogowych, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu. Wykonawca ma prawo - przyjąć wyposażenie z innego katalogu jako rozwiązanie równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym materiałom, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą miały te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć również ilość, skład i rodzaj zastosowanych elementów w poszczególnych urządzeniach. W takim przypadku, do wykonawcy należy wskazanie, że oferowane przez niego wyposażenie jest wyposażeniem równoważnym do wskazanego przez Zamawiającego . W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wszystkie przywołane w SIWZ oraz w załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardów i przykładowe , a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i sprzętu. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. 3. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawę sprzętu i wyposażenia, liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta, wynosi minimum 24 miesiące. Do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia – producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji, z zastrzeżeniem zdania następnego. Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną. Miejscem usunięcia wady jest miejsce lokalizacji zausterkowanego sprzętu i/lub wyposażenia tj. siedziba budynku dawnego gimnazjum, obecnie Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica 70, a jeżeli usuniecie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę. W przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia- Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach co najmniej takich jak urządzenie uszkodzone. Czas reakcji Wykonawcy na usuniecie usterki 24 godziny od powiadomienia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres i numer wskazany w Ofercie.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Umowna Cena ( C )
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)