GuidZP400 |
0d2033fb-5cc1-4481-a91c-b88566f951c7
|
Biuletyn |
574936-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Łańcucki
|
Regon |
69058137600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łańcut
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 256 971
|
Zamawiajacy fax |
172 256 970
|
Zamawiajacy email |
danuta.ozga@powiat-lancut.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=533
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wsparcie szkolnictwa zawodowe w Powicie Łańcuckim” Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Osi priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=533
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ FOTOGRAFICZNEGO I KAMER
|
Numer referencyjny |
OR.272.2.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu multimedialnego oraz fotograficznego i kamer na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie oraz Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie: projektor multimedialny 6 kpl., Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem krótkoogniskowym oraz uchwytem ściennym 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 16 – 50mm -1 kpl., Statyw do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Torba do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Karta SD – 1 szt., Kamera cyfrowa 1 kpl., Telewizor 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 18 – 105mm - 1 kpl.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
doświadczenie zawodowe Wykonawcy: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu służącego do prezentacji lub utrwalania obrazu o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
druk oferta, formularz cenowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiana stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy, 3) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, tj. niedostępności na rynku sprzętu i/lub oprogramowania wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu i/lub oprogramowania – dopuszczalne jest dostarczenie sprzętu i/lub oprogramowania o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych sprzętów i/lub oprogramowania wykazanych w ofercie, 6) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta.
|
IV 4 4 data |
2018-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|