Dostawa mebli dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki.Oznaczenie sprawy:OZ/D/18/32/JP.

Publication date 2018-06-18
End date 2018-06-27 00:00:00
Instytucja Politechnika Śląska
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573673-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych do remontowanych pomieszczeń. 2.CPV: 39.13.00.00-2 Meble biurowe.3.Termin wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia udostępnienia przez Zamawiającego miejsca dostawy. Zamawiający przewiduje udostępnienie ww. miejsca 24.09.2018 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33ca085e-0d92-4ae6-b2dc-c2ebbb50a450
Biuletyn 573673-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Śląska
Regon 000001637
Zamawiajacy adres ulica Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 2A
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322371334
Zamawiajacy fax 322371334
Zamawiajacy email oz@polsl.pl
Adres strony url www.polsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki.Oznaczenie sprawy:OZ/D/18/32/JP.
Numer referencyjny OZ/D/18/32/JP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych do remontowanych pomieszczeń. 2.CPV: 39.13.00.00-2 Meble biurowe.3.Termin wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia udostępnienia przez Zamawiającego miejsca dostawy. Zamawiający przewiduje udostępnienie ww. miejsca 24.09.2018 r.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw z czego każda musi obejmować dostawę mebli biurowych za min. 100.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ, o której mowa powyżej w pkt III.1.3) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU DOSTAW wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja G
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena C
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)