Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

Publication date 2018-06-18
End date 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572973-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 337900004, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77371bb9-dac8-41e7-aa0c-9907bfbcfe14
Biuletyn 572973-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 128700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uni.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uni.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, Dział Zakupów, ul. Narutowicza 68, 90 – 136 Łódź, pokój 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer referencyjny 48/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
Cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punktach 1, 2, 4 składa każdy z Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, c) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych. d) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. e) zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą: e1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, e2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, f) zostały spełnione łącznie następujące warunki: f1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, f2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, g) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, h) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji wyrobu do użytku laboratoryjnego, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt będący technologicznym następcą pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy wyrób będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wyrobu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego wyrobu oraz wskazujące produkt proponowany wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę, i) wydłużenia terminu dostawy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)