dostawa wraz z montażem 16 tablic pamiątkowych na terenie m. Wrocławia dla zadania: Budowa sieci dróg dla rowerów na terenie Gmin Długołęka, Kobierzyce i Wrocław w ramach Zintegrowananych Inwestycji Terytorialnych RPO WD 2014- 2020 w ramach poddziałania 3.4.2. Wdrożenie strategii niskoemisyjnych – ZIT WrOF.

Publication date 2018-06-18
End date 2018-06-28 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574630-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot umowy składa się z:
1) Opracowania dokumentacji projektowej obejmującej projekt techniczny wraz z lokalizacją tablic oraz uzyskaniem stosownych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych,
2) Dostawy oraz montażu tablic pamiątkowych w zaprojektowanych i uzgodnionych lokalizacjach wraz z wykonaniem robót towarzyszących.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9eb03d68-7e47-45e0-8f03-a2d35f57aa4e
Biuletyn 574630-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Regon 15014200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53633
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-71 3559076
Zamawiajacy fax 0-71 3734906, 3550866
Zamawiajacy email uzpnz@zdium.wroc.pl
Adres strony url bip.zdium.wroc.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.zdium.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.zdium.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zdium.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wraz z montażem 16 tablic pamiątkowych na terenie m. Wrocławia dla zadania: Budowa sieci dróg dla rowerów na terenie Gmin Długołęka, Kobierzyce i Wrocław w ramach Zintegrowananych Inwestycji Terytorialnych RPO WD 2014- 2020 w ramach poddziałania 3.4.2. Wdrożenie strategii niskoemisyjnych – ZIT WrOF.
Numer referencyjny TXU.TRP.57.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot umowy składa się z: 1) Opracowania dokumentacji projektowej obejmującej projekt techniczny wraz z lokalizacją tablic oraz uzyskaniem stosownych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, 2) Dostawy oraz montażu tablic pamiątkowych w zaprojektowanych i uzgodnionych lokalizacjach wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę i montaż tablic informacyjnych o konstrukcji stalowej, pokrytych materiałem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, potwierdzających spełnianie warunku uczestnictwa, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzec których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czy dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
Czy wadium 1
Wadium 2.000,00 PLN
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, na mocy art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy dotyczących: 1) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym, tzn. jedynie o okres niezbędny do ustania przeszkód w wykonaniu przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, w szczególności: opóźnieniem w pozyskiwaniu decyzji administracyjnych, oczekiwaniem Wykonawcy na uzgodnienia właścicieli urządzeń obcych, zmianami dokumentacji wynikającymi z bieżących uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi, koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunkami atmosferycznymi, archeologicznymi, geologicznymi, hydrologicznymi, kolizjami z sieciami infrastruktury utrudniającymi lub uniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy, koniecznością zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych; 2) rezygnacji z wykonania czynności przewidzianych zakresem umowy, o ile można wyodrębnić ich wartość wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w postaci odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy w zakresie zmiany rozliczenia w przypadku znaczącej zmiany zaawansowania prac przez Wykonawcę; 4) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę; 5) zmiany podmiotu trzeciego, na zdolności którego Wykonawca powoływał się składając ofertę, celem wykazania spełniania warunku kwalifikacyjnego dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z udziałem podmiotu trzeciego w realizacji przedmiotu umowy; 6) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, a także usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy prawo zamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwrancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)