DOSTAWA MEBLI DO PRACOWNI INSTYTUTU NAUK SPOŁECZNYCH I BEZPIECZEŃSTWA

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578046-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391210006, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pracowni Instytutu Nauk Społecznych i Bezpieczeństwa Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Stół specjalistyczny (1 szt.)
Zadanie 2: Fotel biurowy (3 szt.)
Zadanie 3: Krzesło biurowe (30 szt.)
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania.
4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
6. Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące.
7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, teren Częstochowy, w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń, rozpakowanie, montaż, wywóz opakowań.
8. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni licząc od dnia podpisania umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0520550-1315-4704-b24d-a38c9649f53b
Biuletyn 578046-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujd.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-200, Częstochowa, Ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI DO PRACOWNI INSTYTUTU NAUK SPOŁECZNYCH I BEZPIECZEŃSTWA
Numer referencyjny ZP-371/68/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pracowni Instytutu Nauk Społecznych i Bezpieczeństwa Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: Stół specjalistyczny (1 szt.) Zadanie 2: Fotel biurowy (3 szt.) Zadanie 3: Krzesło biurowe (30 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania. 4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 6. Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, teren Częstochowy, w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń, rozpakowanie, montaż, wywóz opakowań. 8. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni licząc od dnia podpisania umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Stół specjalistyczny (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 1: Stół specjalistyczny (1 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Fotel biurowy (3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 2: Fotel biurowy (3 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Krzesło biurowe (30 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 3: Krzesło biurowe (30 szt.)
  

Criterion

Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)