Przetarg nieograniczony PN/09/DzO/06/2018 ponizej 221 000 euro na dostawy opatrunków wraz z dzierżawą urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran przewlekłych

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577183-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia są dostawy opatrunków wraz z dzierżawą urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran przewlekłych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 329de296-742b-4ed6-a9e2-174e39841a4a
Biuletyn 577183-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
Regon 29794500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3355212, 214
Zamawiajacy fax 22 33 55 375
Zamawiajacy email dzp@zakazny.pl
Adres strony url www.zakazny.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zakazny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zakazny.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zakazny.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony PN/09/DzO/06/2018 ponizej 221 000 euro na dostawy opatrunków wraz z dzierżawą urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran przewlekłych
Numer referencyjny PN/09DzO/06/2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu przedmiotem zamówienia są dostawy opatrunków wraz z dzierżawą urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran przewlekłych
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 77300,20
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu – wg wzoru formularza załącznika nr 3 i 4 do SIWZ; 2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art.24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1. Oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany w umowie mogą nastąpić z następujących przyczyn: a) zmiana sposobu konfekcjonowania z odpowiednim przeliczeniem liczby opakowań; b) zmiana nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmiana numeru katalogowego; c) wprowadzenie przez Wykonawcę do sprzedaży produktu udoskonalonego przy zachowaniu cen nie wyższych niż dotychczasowe; d) wystąpienie przejściowego braku produktu z przyczyn niezależnych od stron przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową przy zachowaniu cen nie wyższych niż dotychczasowe.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 1 administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Zakaźny, adres: ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa; 2 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:sekretariat@zakazny.pl; 3 administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4 dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5 administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6 mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1 Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2 przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3 podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; 4 administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres stałości cen brutto
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)