zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych, materiałów Szewnych, gazów, medykamentów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-02 00:00:00
Instytucja "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577713-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331411004, 331411104, 336316008, 339140000, 241000005, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych, materiałów Szewnych, gazów, medykamentów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgrupowanych w 50 pakietach określonych w Rozdziale 4 SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 800e1735-482f-4907-ac75-2627e05b1410
Biuletyn 577713-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
Regon 30070614000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 614 370 537
Zamawiajacy fax 614 379 730
Zamawiajacy email kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl
Adres strony url www.szpitalwrzesnia.home.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalwrzesnia.home.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwrzesnia.home.pl
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych, materiałów Szewnych, gazów, medykamentów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny SA-481-8/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych, materiałów Szewnych, gazów, medykamentów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgrupowanych w 50 pakietach określonych w Rozdziale 4 SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 2211 z póź. zm.) – dla pakietu nr 36-45
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 2211 z póź. zm.) – dla pakietu nr 36-45
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 , poz. 211), Zamawiający żąda ) -jeżeli dotyczy dla pakietu nr 14-27 b) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz.211) – Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. c) Wymagane niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu – oświadczenie Wykonawcy d) Zamawiający wymaga dla preparatu posiadającego statut kosmetyku dostarczenia dokumentu CPNP e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) dołączyć pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ust. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2016,poz. 2142 z późniejszymi zmianami). f) W celu potwierdzenia skuteczności biobójczej Zamawiający wymaga badań w labolatoriach akredytacyjnych na obszarze UE. g) Dla produktów leczniczych CHPL.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego , pod warunkiem że nie wpłynie to na jakość wykonywanej usługi przez Wykonawcę ( art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp) 2) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, pod warunkiem że nie wpłynie to na jakość wykonywanej usługi przez Wykonawcę ( art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp) 3) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; 4) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Jeśli zmiany, o których mowa w lit. a) lub b) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń - negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia; 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie z zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp - pod warunkiem, że Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy i wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp; 5) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie z zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp - pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy, Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia jej stosowania i po dokonaniu zmian, wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp; 6) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - pod warunkiem, że w przypadku o którym mowa w lit. a) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy Pzp; 7) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e; 8) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy a wartość zmian zostanie wyliczona na podstawie art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp; 9) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którym jest podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego została zawarta niniejsza Umowa.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gaza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Gaza opatrunkowa 17-nitkowa, jałowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepce 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe operacyjne - 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wata - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przylepce do mocowania kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepiec do mocowania kaniul, jałowy, z podkładką wsuwaną pod skrzydełka kaniul, z nacięciem pionowym, z włókniny, rozmiar ok. 7-8 x 5-6 cm x 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaski 2 poz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Gąbki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wchłanialna gąbka tamująca krwawienia 70-80 mm x 50 mm x 5-10 mm x 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne - 2 poz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Opatrunki do trecheostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek hydropolimerowy, piankowy z nacięciem do zaopatrywania tracheostomii i drenów w rozmiarze 8cm x 8cm
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Opaski do terapii podciśnieniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaski do terapii podciśnieniowej - 6 pozycji (dzierżawa pompy)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne II - 2 poz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Opatrunki hydrożelowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych i syntetycznych polimerów (poliwinylopirolidon, glikol polietylenowy i agar), sterylny,
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Mycie i dezynfekcja rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja rąk - 8 poz.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dezynfekcja pola operacyjnego, błon śluzowych i skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja pola operacyjnego, błon śluzowych i skóry - 12 poz.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dezynfekcja sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja sprzętu medycznego - 3 poz.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dezynfekcja małych powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja małych powierzchni - 4 poz
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Chusteczki do dezynfekcji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chusteczki do dezynfekcji rąk
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Mycie i dezynfekcja endoskopów I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja endoskopów I - 2 poz
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Mycie i dezynfekcja endoskopów II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja endoskopów II - 3 poz.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Środek do konserwacji narzędzi chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środek do konserwacji narzędzi chirurgicznych 1 poz.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Gaziki do dezynfekcji i odkaża
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gaziki do dezynfekcji i odkaża - 2 poz
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pielęgnacja ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pielęgnacja ran - 3 poz.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Chusteczki do sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chusteczki do sprzętu medycznego - 1 poz.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Preparaty do myjni dezynfektorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do myjni dezynfektorów - 2 poz.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa PŁYN DO MYCIA NOWORODKÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparat do codziennej pielęgnacji noworodka od pierwszego dnia życia, naturalny, bez konserwantów i substancji zapachowych, emulsja do mycia ciała z emolientem, który nawilża i natłuszcza, zapobiegając wysuszeniu skóry, emolient działający przeciwzapalnie i przeciwświądowo; zatwierdzony przez Instytut Matki i Dziecka, z oznaczeniem na opakowaniu, że przeznaczony jest dla noworodków od pierwszych dni zycia
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Jednorazowe worki foliowe do transportu i przechowywania brudnych narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe worki foliowe do transportu i przechowywania brudnych narzędzi i instrumentów w wilgotnym środowisku. W zestawie z saszetką zawierającą roztwór neutralnego czteroenzymatycznego detergentu wykazującego działanie bakteriostatyczne. Detergent bezpieczny dla narzędzi wykonanych ze stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych, aluminium. Wyrób medyczny klasy 1. Na worku międzynarodowy symbol zagrożenia biologicznego. W rozmiarze szerokość 400mm x długość 780 mm
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Szwy niewchłanialne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednowłókninowe, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliamidowe lub nylonowe, barwione - 9 poz.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Szwy niewchłanialne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy niewchłanialne II -Plecione, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliestrowe lub nylonowe, barwione
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Szwy specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy specjalistyczne - 2 poz
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Szwy niewchłanialne III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy niewchłanialne III - 3 poz
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Szwy niewchłanialne IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy niewchłanialne IV - Szew okulistyczny i naczyniowy syntetyczny poliamidowy niewchłaniany jednowłókninowy
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Szwy wchłanialne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy wchłanialne I - 7 poz
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Szwy wchłanialne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Do pozycji 9,12, i 13 należy dołączyć próbki zaoferowanych igieł w ilości 4 saszetki dla każdej pozycji.
Zalacznik krotki opis Szwy wchłanialne II - 23 poz
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Szwy niewchłanialne V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy niewchłanialne V - 5 poz
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Gazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis gazy plus dzierżawa butli
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Gazy medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gazy plus dzierżawa butli
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa azot ciekły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ciekły azot medyczny do urządzenia do krioterapii , dzierżawa butli
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa tlen medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis tlen medyczny , dzierżawa butli
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis leki - 3 poz
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Immunoglobulina ludzka anty D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Immunoglobulina ludzka anty D
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Immunoglobulina ludzka anty D -300
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Immunoglobulina ludzka anty D -300
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa Ludzki kompleks protrombiny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ludzki kompleks protrombiny
  
Zalacznik czesc nr 44
Zalacznik nazwa Antybiotyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Antybiotyki - 4 poz
  
Zalacznik czesc nr 45
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Płyny infuzyjne - 3 poz
  
Zalacznik czesc nr 46
Zalacznik nazwa Hemodializa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Hemodializa - 8 poz
  
Zalacznik czesc nr 47
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne- monitorowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne- monitorowanie - 28 poz
  
Zalacznik czesc nr 48
Zalacznik nazwa Czujniki i opaski do pulsoksymetrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Czujniki i opaski do pulsoksymetrów - 2 poz
  
Zalacznik czesc nr 49
Zalacznik nazwa Maski z kanałem gastrycznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maski z kanałem gastrycznym
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa Maski z kanałem gastrycznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maski z kanałem gastrycznym - 4 poz
  

Criterion

Kryteria cena dla pakietu od 40-45
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin ważności lekówdla pakietu od 40-45
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena dla pakietu od 1-39 i 46-50
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy dla pakietu od 1-39 i 46-50
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)