GuidZP400 |
962d1bc8-1497-4d2d-ad73-1eb0beee979d
|
Biuletyn |
577866-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1
|
Regon |
31419300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 532 360
|
Zamawiajacy fax |
178 629 020
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.ziobro5@wp.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz1.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach Projektu „ Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz1.rzeszow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz1.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czackiego 2, 35-051 Rzeszów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DLA TRAKTU PORODOWEGO w ramach Projektu „ Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie
|
Numer referencyjny |
AD.ZP.3810-19/2018/KZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
cieplarki i stoliki noworodowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Rzeszowie, ul. Czackiego 2, 35-051 Rzeszów
Inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ Nr 1 w jest Pan Michał Wagner, kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@spzoz1.rzeszow.pl, telefonicznie: 17 861-10-31 wew. 422*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienie w sprawie spłat tych należności.
2) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
3) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (załącznik nr 6 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. V pkt. 4:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt 4 ppkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się.
6. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, wspólnicy spółki cywilnej lub inne) obowiązują następujące zasady:
1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii), o którym mowa w pkt. 1.
3) Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4) Dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
5) Oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.1. Oświadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania dla zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami – dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.).
3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do potwierdzenia zaoferowanych parametrów: Katalogami technicznymi, materiałami informacyjnymi producenta - w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Ofertę – Formularz ogólny – załącznik nr 1 do siwz;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do siwz;
3) Oświadczenie – Wymagania techniczne - załącznik nr 3 do siwz
4) Dokumenty pozwalające na dokonanie oceny ofert wg kryterium - Warunki techniczne tj. katalogi techniczne, materiały informacyjne producenta zawierające dane do oceny - objęte punktacją.
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|