Dostawa zestawów jednorazowych wraz z dzierżawą urządzenia do fotoferezy

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577271-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów jednorazowych wraz z dzierżawą urządzenia do fotoferezy
2. Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy zestawów jednorazowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymanego zapotrzebowania określającego zamawiany asortyment oraz jego ilość, w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
3. Wykonawca będzie dostarczał zamawiany asortyment na własny koszt i ryzyko.
4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) rodzaj i ilość asortymentu – określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
b) parametry techniczno – użytkowe stanowiące wymagania graniczne dotyczące urządzenia do fotoferezy wraz z zestawami jednorazowymi, załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 860f6cd3-e64e-4f04-8074-c375db629ac7
Biuletyn 577271-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Regon 93271739200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabiszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53439
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (071) 783-13-73
Zamawiajacy fax (0-71) 362-15-12
Zamawiajacy email zamowienia@dctk.wroc.pl
Adres strony url www.dctk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dctk.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dctk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, Sekretariat DCTK z KBDSz - wysoki parter, pokój nr 17 – Sekretariat Dyrektora DCTK z KBDSz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów jednorazowych wraz z dzierżawą urządzenia do fotoferezy
Numer referencyjny ZP/ 13 /2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów jednorazowych wraz z dzierżawą urządzenia do fotoferezy 2. Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy zestawów jednorazowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymanego zapotrzebowania określającego zamawiany asortyment oraz jego ilość, w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3. Wykonawca będzie dostarczał zamawiany asortyment na własny koszt i ryzyko. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) rodzaj i ilość asortymentu – określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ b) parametry techniczno – użytkowe stanowiące wymagania graniczne dotyczące urządzenia do fotoferezy wraz z zestawami jednorazowymi, załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni - terminie wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń: 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P.z.p. 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 6. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. 2016 poz. 716 z późn.zm.)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonych przez zamawiającego: 1. Certyfikat zgodności - wydany jest jednostkę notyfikowaną w zakresie zestawów jednorazowych do fotoferezy, potwierdzający, że zestawy jednorazowe są zgodne z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych 2. Certyfikat zgodności - wydany jest jednostkę notyfikowaną w zakresie urządzenia, potwierdzający, że urządzenie do fotoferezy jest zgodne z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych 3. Autoryzacja producenta oferowanych urządzeń na prowadzenie serwisu, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Projekt umowy, określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Serwis
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)