Dostawa materiałów promocyjnych (kubki, torby bawełniane) dla Politechniki Wrocławskiej - pakiety.

Publication date 2018-06-25
End date 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578753-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej:
‒ Pakiet nr 1 - dostawa materiałów promocyjnych – kubków z nadrukiem – dla Koła Naukowego Optyki Widzenia VISUS – 20 szt. Kubek ceramiczny czarny, środek biały, pojemność kubka 280 ml. Nadruk w kolorze białym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ;
‒ Pakiet nr 2 - dostawa materiałów promocyjnych dla Samorządu Studenckiego: 1. KUBKI z nadrukiem – 50 szt. Kubek ceramiczny czarny, środek biały, pojemność kubka 280 ml. Nadruk w kolorze białym wg wzoru. 2. TORBA BAWEŁNIANA - 50 szt. Torba bawełniana z długimi uszami - 140 g/m², 38 x 40 cm w kolorze czarnym z nadrukiem w kolorze białym wg załączonego wzoru. Nadruk wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce8d144f-ee35-4da4-8efe-c1ad2c6a1806
Biuletyn 578753-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych (kubki, torby bawełniane) dla Politechniki Wrocławskiej - pakiety.
Numer referencyjny ZP/BZP/247/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej: ‒ Pakiet nr 1 - dostawa materiałów promocyjnych – kubków z nadrukiem – dla Koła Naukowego Optyki Widzenia VISUS – 20 szt. Kubek ceramiczny czarny, środek biały, pojemność kubka 280 ml. Nadruk w kolorze białym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ; ‒ Pakiet nr 2 - dostawa materiałów promocyjnych dla Samorządu Studenckiego: 1. KUBKI z nadrukiem – 50 szt. Kubek ceramiczny czarny, środek biały, pojemność kubka 280 ml. Nadruk w kolorze białym wg wzoru. 2. TORBA BAWEŁNIANA - 50 szt. Torba bawełniana z długimi uszami - 140 g/m², 38 x 40 cm w kolorze czarnym z nadrukiem w kolorze białym wg załączonego wzoru. Nadruk wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia wynosi: ‒ Pakiet nr 1 – do 16.07.2018r.; ‒ Pakiet nr 2 – do 20.07.2018r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 uPzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4. Forma dokumentów: 4.1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 4. Oferta musi składać się z: 4.1. oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; 4.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 4.3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 4.4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa materiałów promocyjnych – kubków z nadrukiem – dla Koła Naukowego Optyki Widzenia VISUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - dostawa materiałów promocyjnych – kubków z nadrukiem – dla Koła Naukowego Optyki Widzenia VISUS – 20 szt. Kubek ceramiczny czarny, środek biały, pojemność kubka 280 ml. Nadruk w kolorze białym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - dostawa materiałów promocyjnych dla Samorządu Studenckiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - dostawa materiałów promocyjnych dla Samorządu Studenckiego: 1. KUBKI z nadrukiem – 50 szt. Kubek ceramiczny czarny, środek biały, pojemność kubka 280 ml. Nadruk w kolorze białym wg wzoru. 2. TORBA BAWEŁNIANA - 50 szt. Torba bawełniana z długimi uszami - 140 g/m², 38 x 40 cm w kolorze czarnym z nadrukiem w kolorze białym wg załączonego wzoru. Nadruk wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)