Dostawa wyposażenia dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w ramach projektu pn. „Nowoczesne centra edukacji zawodowej Powiatu Lubartowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Publication date 2018-06-25
End date 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Powiat Lubartowski
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Monitory wideo,
  • Satelitarne urządzenia komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578440-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 445100008, 426210005, 426230009, 385400002, 391600001, 325300007, 323200002, 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, urządzeń i wyposażenia pracowni dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w szczególności:
Prasa hydrauliczna, Stół ślusarski, Wiertarka kadłubowa, Wiertarka stołowa, Nożyce dźwigniowe, Piła, Tokarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem, Tokarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem, Frezarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem, Zestaw obrabiarek do metalu, Twardościomierz, Mikroskop warsztatowy, Stoły laboratoryjne, Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja satelitarna), Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja kablowa), Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko domofonowe), Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko monitoringu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ
Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części.

1) część I Narzędzia,
2) część II Tokarka1,
3) część III Tokarka2,
4) część IV Frezarka,
5) część V Zestaw obrabiarek do metalu,
6) część VI Przyrządy,
7) część VII Stoły laboratoryjne,
8) część VIII Stanowisko do instalacji (telewizja satelitarna),
9) część IX Stanowisko do instalacji (telewizja kablowa),
10) część X Stanowisko do instalacji (stanowisko domofonowe),
11) część XI Stanowisko do instalacji (stanowisko monitoringu).

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd51d9c3-e0ad-4570-880b-fa552ed2962a
Biuletyn 578440-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubartowski
Regon 43101919300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lubartów
Zamawiajacy kod pocztowy 21100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 552 865
Zamawiajacy fax 818 543 324
Zamawiajacy email techniczny@powiatlubartowski.pl
Adres strony url www.powiatlubartowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej Powiatu Lubartowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatlubartowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatlubartowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczone osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w ramach projektu pn. „Nowoczesne centra edukacji zawodowej Powiatu Lubartowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny IRE.272.32.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, urządzeń i wyposażenia pracowni dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w szczególności: Prasa hydrauliczna, Stół ślusarski, Wiertarka kadłubowa, Wiertarka stołowa, Nożyce dźwigniowe, Piła, Tokarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem, Tokarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem, Frezarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem, Zestaw obrabiarek do metalu, Twardościomierz, Mikroskop warsztatowy, Stoły laboratoryjne, Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja satelitarna), Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja kablowa), Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko domofonowe), Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko monitoringu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części. 1) część I Narzędzia, 2) część II Tokarka1, 3) część III Tokarka2, 4) część IV Frezarka, 5) część V Zestaw obrabiarek do metalu, 6) część VI Przyrządy, 7) część VII Stoły laboratoryjne, 8) część VIII Stanowisko do instalacji (telewizja satelitarna), 9) część IX Stanowisko do instalacji (telewizja kablowa), 10) część X Stanowisko do instalacji (stanowisko domofonowe), 11) część XI Stanowisko do instalacji (stanowisko monitoringu). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla wszystkich części został zrealizowany maksymalnie do dnia: 1) część I Narzędzia – 22.08.2018 2) część II Tokarka 1– 05.09.2018 r. 3) część III Tokarka 2- 05.09.2018 r. 4) część IV Frezarka – 05.09.2018 r. 5) część V Zestaw obrabiarek do metalu – 21.09.2018 r. 6) część VI Przyrządy – 22.08.2018 r. 7) część VII Stoły laboratoryjne – 14.09.2018 r. 8) część VIII Stanowisko do instalacji (telewizja satelitarna)– 07.09.2018 r. 9) część IX Stanowisko do instalacji (telewizja kablowa)– 07.09.2018 r. 10) część X Stanowisko do instalacji (stanowisko domofonowe)– 07.09.2018 r. 11) część XI Stanowisko do instalacji (stanowisko monitoringu – 07.09.2018 r. Uwaga termin dostawy dla części Nr I, V, VI, VII, VIII, IX, X i XI będzie dodatkowo oceniany.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w okolicznościach, o których mowa w: 1) art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) ustawy; Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy i podmiotach trzecich. 1) w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu z powodów określonych w pkt 4.1, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 2) oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1 oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Lubartowski ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@powiatlubartowski.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: IRE.272.32.2018 „Dostawa wyposażenia dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w ramach projektu pn. „Nowoczesne centra edukacji zawodowej Powiatu Lubartowskiego” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. − * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. − ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Prasa hydrauliczna Stół ślusarski Wiertarka kadłubowa Wiertarka stołowa Nożyce dźwigniowe Piła
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tokarka 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42621000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tokarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tokarka 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42621000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tokarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Frezarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42623000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Frezarka uniwersalna z cyfrowym wyświetlaczem
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw obrabiarek do metalu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42623000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tokarka CNC Frezarka CNC
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przyrządy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38540000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Twardościomierz Mikroskop warsztatowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Stoły laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stół elektrotechniczny Stół montażowy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Stanowisko do instalacji (telewizja satelitarna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32530000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja satelitarna)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja kablowa)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (telewizja kablowa)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko domofonowe)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko domofonowe)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko monitoringu)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko do instalacji, uruchamiania i eksploatacji urządzeń audio video (stanowisko monitoringu)
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)