Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2018-06-25
End date 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578360-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cz. 1) Akcesoria, Cz. 2) Komputer obliczeniowy, Cz. 3) Komputer biurkowy - 4 szt., Cz. 4) Komputer obliczeniowy, Cz. 5) Laptop - 2 szt., Cz. 6) Laptop - 2 szt., Cz. 7) Laptop - 2 szt., Cz. 8) Laptop

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95f8dd6a-7be1-4458-b0c4-bb3e7f04c1be
Biuletyn 578360-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
Regon 32612100000
Zamawiajacy adres ulica Fiszera
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 522 53 23,
Zamawiajacy fax 583 416 144
Zamawiajacy email estacel@imp.gda.pl,
Adres strony url www.imp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut PAN
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2018
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub osobiście na adres IMP PAN
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny 5/PN/SKO/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Cz. 1) Akcesoria, Cz. 2) Komputer obliczeniowy, Cz. 3) Komputer biurkowy - 4 szt., Cz. 4) Komputer obliczeniowy, Cz. 5) Laptop - 2 szt., Cz. 6) Laptop - 2 szt., Cz. 7) Laptop - 2 szt., Cz. 8) Laptop
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniony formularz rzeczowo-cenowy - załącznik nr 5
Inne dokumenty niewymienione Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub KRS.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za następującymi wyjątkami: 1) Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) Potwierdzona przez Producenta/Oficjalnego Dystrybutora danej marki/danego komponentu informacja o zaprzestaniu produkcji danego komponentu lub jego dostępności w terminie realizacji Zamówienia, której Dostawca nie mógł mieć w chwili składania Oferty; b) Potwierdzona przez Producenta/Oficjalnego Dystrybutora danej marki/danego komponentu informacja o zmianie nazewnictwa/rebrandingu lub zastąpieniu danego komponentu w terminie realizacji Zamówienia lub trwania Umowy, której Dostawca nie mógł mieć w chwili składania Oferty lub trwania Umowy. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia lub w przypadku reklamacji uniemożliwiającej naprawę, do wymiany na zamiennik o takiej samej funkcjonalności i nie gorszych parametrach niż oferowane; c)Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)